۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۱۹۵
مسؤول پیگیری امور مشاوره‌ای حوزه علمیه ایلام خبر داد؛

ارائه خدمات مشاوره‌ای به طلاب ایلامی در راستای توانمندی تبلیغی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پیگیری امور مشاوره‌ای حوزه ایلام از ارائه خدمات مشاوره‌ای به طلاب ایلامی خبر داد و گفت: این خدمات به منظور بهبود شرایط مشاوره‌ای و توانمندی تبلیغی طلاب صورت می‌گیرد.
مشاوره

حجت الاسلام محمدنبی انصاری، مسؤول پیگیری امور مشاوره ای حوزه علمیه ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، از ارائه خدمات مشاوره ای به طلاب استان خبر داد و عنوان داشت: حوزه علمیه استان ایلام در راستای ارائه بهتر خدمات مشاوره‌ای به طلاب، برنامه هایی را در این زمینه تدارک دیده است.

 

حجت الاسلام انصاری نقش مشاوره در حوزه های علمیه را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: طلاب در دوران تحصیل به مشاوره در زمینه های تحصیلی، شغلی، ازدواج و دیگر مسائل مطرح نیاز دارند و حوزه علمیه در صدد است با ارائه خدمات مشاوره ای مطلوب به طلاب، این نیاز آن ها را مرتفع سازد.

 

مسؤول پیگیری امور مشاوره‌ای حوزه علمیه ایلام یادآور شد: مراکز مشاوره ای استان باید ارتباطی مستمر با مرکز مشاوره قم داشته باشد تا از خدمات مشاوره ای به روز آگاهی یافته و این اطلاعات را در زمینه ارائه مشاوره به طلاب و اساتید بکار گیرند.

 

وی اظهار داشت: مرکز مشاوره قم با ارائه خدماتی چون پخش بروشور و پوسترهای مشاوره ای و کتب و نرم افزارهای آموزشی در زمینه مشاوره می تواند به پیشرفت و ارتقای سطح مشاوره در استان کمک کند.

 

حجت الاسلام انصاری در پایان ارائه مشاوره را یکی از مهم ترین اقدامات حوزه های علمیه دانست و تصریح کرد: طلاب در دوران تحصیل باید از مشاوره های خوب بهره مند باشند تا زمانی که بعنوان مبلغ شروع به کار می کنند و در اجتماع و تعامل با مردم قرار می گیرند بتوانند پاسخگوی نیازهای مشاوره ای مردم باشند و در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند، زیرا مشاوره یکی از ارکان تبلیغ است و روحانیانی در این زمینه موفق عمل خواهند کرد که در دوران تحصیل در حوزه علمیه از مشاوران خوب بهره مند بوده اند./857/ت302/ح

ارسال نظرات