۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۸۴۴۰۳
رییس تبلیغات اسلامی بابل مطرح کرد؛

ضرورت برخورد با مروجان امور ضد ارزشی در جامعه

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل با تاکید برسالم سازی فضای جامعه و مقابله با مروجان امور ضد ارزشی، گفت: با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس های ضد ارزشی و مانکن های ضد اخلاقی برخورد جدی صورت گیرد.
عبدالعلي علي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دربابل، حجت الاسلام عبدالعلی علی تبار، رییس تبلیغات اسلامی بابل، صبح امروز در نشست کمیته اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل، بر لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: در زمانی که مواجه با تهاجم شدید فرهنگی از سوی غرب برای به انحراف کشاندن اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان هستیم، همه باید با احساس مسؤولیت در این عرصه وارد شوند.

 

وی با اشاره به این مطلب که دشمنان انقلاب امروز ارزش‌هایی مانند حجاب و عفاف را هدف قرار داده‌اند، افزود: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای ضربه زدن به فرهنگ دینی، ارزش‌های الهی و باورهای ملت ایران به ویژه جوانان انجام داده‌اند و لذا هوشیاری مسؤولان و متولیان فرهنگی در این خصوص لازم و ضروری است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب به ویژه در میان نوجوانان و جوانان، خاطرنشان کرد: مساله حجاب نباید معطوف به جامعه زنان شود بلکه به تعبیر قرآن این مساله شامل همه اقشار جامعه می شود.

 

وی ادامه داد: امروز نیازمند آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و تبیین فلسفه حجاب در جامعه هستیم زیرا تربیت در جامعه اسلامی برای تعالی بشریت به سوی معنویت است.

 

حجت الاسلام علی تبار با تاکید بر نگریستن به ظرافت های تبلیغ مفاهیم دینی و اخلاقی تصریح کرد: باید با نگرش مثبت در راستای اندیشه ها و ارزش ها قدم برداشت تا ارزش ها در درون انسان، تبدیل به رفتارها و هنجارها شود.

 

وی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اذعان کرد: تبلیغات ضد فرهنگی غرب در محورهایی مانند برهنگی، مادی گرایی، لاابالی گری است تا انسان برای تعالی به سوی حقیقت هستی و الهی شدن گام بر ندارد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل یکی از وظایف متولیان امر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را سالم سازی فضای جامعه و مقابله با مروجین امور ضد ارزشی بیان کرد و گفت: باید با اشاعه دهندگان مسائل ضد فرهنگی و عرضه کنندگان لباس های نامناسب مقابله کرد و با فروشندگان این محصولات برخورد جدی شود.

 

وی افزود: متاسفانه یکی از مسائلی که این روزها در برخی از مرکز عرضه پوشاک زنانه دیده می شود، فروش لباس های ضد ارزشی و قرار دادن مانکن های غیر اخلاقی در دید عموم است.

 

حجت الاسلام علی تبار ضمن تشکر از نیروی انتظامی و اتاق اصناف بابل در جدیت برای این مساله تاکید کرد: باید با در حوزه فرهنگ عمومی و سالم سازی فضای جامعه، با راه های معقول و منطقی که بیشترین بازدهی را داشته باشد، وارد عمل شد./1313/پ202/ب4

ارسال نظرات