۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۸۶۸۲۱
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر:

پرداختن به موضوع عفاف و حجاب سلامت جامعه را تضمین می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: هر چقدر بتوانیم به موضوع عفاف و حجاب بپردازیم به همان اندزه سلامت جامعه تضمین خواهد شد
حجت الاسلام عباس دشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عباس دشتی  مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، گفت: هر چقدر بتوانیم به موضوع عفاف و حجاب بپردازیم به همان اندزه سلامت جامعه تضمین خواهد شد.

 

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه آینده جامعه اسلامی در اختیار دانشگاه‌ها است افزود: یکی از محیط‌های تأثیر گذار در جامعه، دانشگاه‌ها هستند و به همین دلیل دشمنان بیشتر توجه خود را به دانشگاه معطوف کرده‌اند تا بتوانند رخنه‌ای در دانشجویان و اساتید ایجاد کنند.


وی اظهار داشت: دشمنان در عرصه جنگ نرم در صدد نفوذ در فضاهای دانشگاهی هستند و قصد دارند قشر دانشجو را از درون تهی کنند.


مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر بیان کرد: اقدامات زیادی در زمینه عفاف و حجاب صورت گرفته اما باید در این نشست‌ها با همفکری و همکاری همه تشکل‌های فرهنگی بتوانیم گامهای عمیق و مؤثرتری برداریم.


وی خاطر نشان کرد: گروه‌های مخاطب ما اساتید، دانشجویان و کارکنان هستند که باید از آنان کمک گرفت و در زمینه عفاف و حجاب برای همه این گروه‌ها برنامه داشته باشیم./846/202/ب3

ارسال نظرات