۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۸۸۶۷۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری نظام اسلامی هستند/ مردم و مسؤولان هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی است و می خواهد باورهایی مانند ایثار و شهادت را در جامعه از بین برده و مردم را گمراه کند که همگان باید در این عرصه مراقب باشند.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در گردهمایی جامعه روحانیت شهرهای محمودآباد و سرخرود که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد برگزار شد با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) تصریح کرد: غفلت و گمراهی مستی آورده و انسان را از مسیر حقیقی خود دور می کند.


امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که نیاز است انسان درک شایسته ای نسبت به حقیقت امور داشته باشد، گفت: اگر انسانی حقیقت امور را به درستی درک نکند در فضای دیگری قرار می گیرد که به سختی می‌تواند خود را برگشت دهد.


وی ادامه داد: وقتی دین مبین اسلام و ارزش‌های دینی گرفتار انحراف شود به طور قطع و یقین بقا و دوام انقلاب نیز کمتر می‌شود و بر روی آن اثرگذاری دارد.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که عدم موفقیت نهضت مشروطیت به سبب وجود انحراف بوده است، گفت: هدف نهضت مشروطیت برای از بین بردن رژیم نبود و آن ها خواستار داشتن دولتی مبتنی بر آرای عمومی بودند که به اهداف خود دست یافتند اما دچار انحراف شدند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی است و می‌خواهد باورهایی مانند ایثار و شهادت را در جامعه از بین برده و مردم را گمراه کند که همگان باید در این عرصه مراقب باشند.


وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو انتخابات مهم را امسال در پیش داریم که ضرورت دارد هوشیاری و بصیرت شایسته ای در این راستا وجود داشته باشد.


امام جمعه قائمشهر با بیان این که روحانیان نقش ارزنده‌ای در راستای اطلاع رسانی مردم درباره انتخابات برعهده دارند، گفت: نیاز است روحانیان در مساجد تلاش کنند تا جایگاه ولایت و خبرگان رهبری را برای مردم تشریح و تبیین کرده و آنان را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.


حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد در این گردهمایی با بیان این که دهه غدیر باید به بهترین نحو ممکن و با تلاشی مضاعف بزرگ داشته شود، افزود: شناساندن و تبیین واقعه مهم غدیرخم امری مهم و اساسی است که ضرورت دارد در راستای تحقق آن کوشا باشیم.


وی ادامه داد: علما و روحانیان نقش ارزنده و گرانقدری برای ترویج فرهنگ اسلامی و اندیشه های ناب دینی برعهده دارند که باید در مسیر ترویج و تبلیغ دین به نحوی شایسته کوشا باشند.


حجت الاسلام حسینی با بیان این که علما و روحانیان از ظرفیت های ارزنده ای برخوردار هستند، گفت: نیاز است با تلاشی ارزنده برای مقابله با شبهات و تلاش های دشمنان و ترویج اسلام ناب محمدی گام برداریم که می تواند برکات و دستاوردهای ارزنده ای داشته باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات