۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۸۹۰۷۴
امام جمعه فاروج:

حمایت قاطع از نیروهای جهادی بهترین پاسخ به شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فاروج گفت: حمایت قاطع و بیش از پیش از نیروهای جهادی خط مقدم مقاومت اسلامی، بهترین پاسخ به یاوه گویی های شیطان بزرگ و سران رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام قليزاده- امام جمعه فاروج

حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع رژیم صهیونیستی و نابودی آن در 25 سال آینده، اظهار کرد: هشدار جدی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت پیام های مهمی در عرصه داخلی و بین المللی دارد.

وی با بیان اینکه با این فرمایشات رهبری، رژیم صهیونیستی اندک امید خود برای بقا در منطقه را نیز بر باد فنا دید، افزود: شمارش معکوس برای نابودی این جرثومه فساد آغاز شده و به فضل الهی و همت نیروهای جهادی و مقاومت اسلامی، در سال های آینده رژیم جعلی اسراییل به طور کامل نابود می شود.

حجت الاسلام قلیزاده تصریح کرد: با این بیانات رهبر معظم انقلاب و تأکید معظم له بر سرعت بخشی به روند نابودی اسراییل، می بایست حمایت از خط مقدم مقاومت با قوت بیشتری صورت گیرد.

به گفته وی اکنون لازم است بیش از گذشته به مبارزان علیه رژیم صیونیستی کمک شود چرا که حمایت قاطع و بیش از پیش از نیروهای جهادی خط مقدم مقاومت اسلامی، بهترین پاسخ به یاوه گویی های شیطان بزرگ و سران رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام قلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشدار اخیر رهبری در مورد نفوذ شیطان بزرگ به کشور، اظهار کرد: رهبری نسبت به تلاش ها و تحرکاتی که به منظور بزک کردن چهره شیطانی و کریه آمریکای جنایتکار صورت می گیرد، واکنش نشان داده و هشدار دادند که نباید اجازه داد شیطانی که ملت از در بیرون کرد از پنجره وارد کشور شود.

وی با بیان اینکه ورود آمریکا به داخل کشور از منافذ و گذرگاه های متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی صورت می گیرد، تصریح کرد: مسؤولان این بخش ها می بایست هشدارهای مکرر رهبری مبنی بر نفوذ شیطان بزرگ را جدی بگیرند.

حجت الاسلام قلیزاده خاطرنشان کرد: ملت های مستضعف و تحت ظلم در همه جای دنیا بر شیطان بزرگ بودن آمریکا واقف هستند اما امروز ایران اسلامی به حدی از توانمندی در عرصه های مختلف از جمله انرژی هسته ای رسیده که آمریکایی ها تمام توان خود را برای مهار پیشرفت های این کشور بسیج کرده اند به همین دلیل باید اکنون هوشیارتر باشیم.

وی با بیان اینکه اگر ایران پیشرفته و توانمند نبود آمریکایی ها اهل مذاکره و بده و بستان نمی شدند، افزود: تلاش آمریکایی ها برای مذاکره با ایران در زمینه های دیگر نیز بهانه ای برای نفوذ و تحمیل خواسته های کاخ سفید به ملت اسلامی و انقلابی ایران است اما به فرموده رهبر معظم انقلاب ما فقط در قضیه هسته ای آن هم به دلایل مشخص و اعلام شده مذاکره کردیم و به فضل الهی مذاکره کنندگان نیز در این عرصه خوب ظاهر شدند اما در زمینه های دیگر با آمریکا مذاکره ای نمی کنیم.

حجت الاسلام قلیزاده با تأکید بر اینکه نه الان و نه در آینده با آمریکایی ها بر سر هیچ موضوعی مذاکره نخواهیم کرد، اضافه کرد: بعضی افراد با دیدن لبخند موزیانه آمریکایی ها ذوق زده نشوند چرا که آمریکا مثل مار خوش خط وخالی است که زهر کشنده دارد و آنها را ذوق مرگ خواهد کرد.

امام جمعه فاروج با بیان اینکه لازم است دولت مردان ما به رجزخوانی های آمریکا پاسخ مناسب و به‌موقع بدهند والا مردم پاسخ خواهند داد، تصریح کرد: مسؤولان امر باید راه های نفوذ دشمن را در عرصه های مختلف شناسایی و سد کنند و مردم نیز در این مسیر همراه و همگام آنها خواهند بود./9314/302/ب3

ارسال نظرات