۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۹۰۲۴۴
استاد حوزه علمیه بابل:

قدرت ما در جهان ناشی از استقلال و گفتمان انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندپی شرقی قدرت ایران را در سطح بین المللی ناشی از استقلال و گفتمان انقلابی دانست و گفت: نفوذ ما در سطح منطقه و جهان به علت نگاه و عمل بر اساس مبانی انقلاب اسلامی است و دشمن در صدد تضعیف این روحیه انقلابی است
محمد پور رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پور رمضان استاد حوزه علمیه بابل، امروز در جمع مردم شهر گلوگاه در آستانه سید نظام الدین، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت امروز ما مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران است زیرا آنها با تقدیم قطره قطره خون خود جنایتکاران بعثی و اربابان آن را از خاک این کشور بیرون کردند.


وی افزود: شهدا با لبیک به ندای امام راحل، جان خود را تقدیم اسلام عزیز و مملکت اسلامی کردند تا ارزش های دینی در این کشور حکمفرما باشد.


مسؤول شورای فرهنگ عمومی بندپی شرقی با تاکید بر حفظ یاد و نام شهدا در هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، بیان رشادت های و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان جامعه کمترین کارفرهنگی در هفته دفاع مقدس است.


وی با تاکید بر این مطلب که امروز، جامعه تشنه فرهنگ دفاع مقدس است، ادامه داد: با نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار، جامعه ما در برابر خطرات ناشی از فشارهای دشمن بیمه می شود.


حجت الاسلام پور رمضان با اشاره بر لزوم هوشیاری در برابر خطرات و آسیب های انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با توجه به گقتمانی خود در عرصه بین المللی و حمایت از مظلومان در برابر استکبار، همواره در معرض تهاجم دشمنان قرار دارد و باید همه به خصوص مسؤولان در این زمینه هوشیار باشند.


وی افزود: ملت ایران به واسطه داشتن فرهنگ والا و غنی خود هیچگاه شروع کنند جنگ نبوده است اما پاسخی کوبنده به هر متخاصم و دشمن تجاوز کار می دهد.


امام جمعه بندپی شرقی قدرت ایران را در سطح بین المللی ناشی از استقلال و گفتمان انقلابی دانست و تاکید کرد: نفوذ ما در سطح منطقه و جهان به علت نگاه و عمل ما بر اساس مبانی انقلاب است و اگر این روحیه را کنار بگذاریم، دیگر تاثیر گذار نخواهیم بود.


وی ادامه داد: بیگانگان به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تغییر در باورهای مردم است و بر این مسأله سرمایه گذاری سنگینی انجام داده اند.


حجت الاسلام پور رمضان تصریح کرد: ملت و مسؤولان به کوری چشم شیاطین باز هم با بصیرت خود و تبعیت از ولایت فقیه، نقشه های شوم دشمنان را ناکام می گذارند./1313/202/ب3

ارسال نظرات