۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۹۰۹۸۲

تفاهم‌نامه سازمان اوقاف و راهیان نور امضا شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه انعقاد تفاهم نامه 5 ماده ای سازمان اوقاف و ستاد راهیان نور را گام بزرگی در گره زدن فرهنگ ایثار و شهادت و وقف در کشور دانست.
عسگري سواد خاني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حمید عسکری سوادجانی، روز یکشنبه 5 مهر ماه در حاشیه امضای تفاهم نامه سازمان اوقاف و ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: براساس تصمیمات، این دو نهاد، این تفاهم نامه در 5 ماده به امضاء رسیده است.

 

وی گفت: امیدوارم، امضای این تفاهم نامه، آغازی بر تعمیق و گسترش همکاری های سازمان اوقاف و ستاد راهیان نور در آینده نزدیک باشد، تا دینی که نسبت به شهدا که واقفان بزرگی بودند و در دوران دفاع مقدس جان خود را وقف اسلام و میهن کردند، ادا کرده باشیم.

 

وی اضافه کرد: تفاهم نامه مشترک سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد مرکزی راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ و وقف و ایجاد وقف های جدید برای اداره یادمانهای شهدا در مناطق عملیاتی جنوب، شمال و شمال غرب کشور در زمینه های پژوهش و آموزش منعقد شده است.

 

عسکری متذکر شد: امیدوارم این تفاهم نامه زمینه ای برای حفظ آثار رزمندگان اسلام باشد که با تقدیم جان خود که بالاترین مرتبه از وقف را برای حفظ انقلاب، نظام و استمرار حرکت انبیاء و حفظ ولایت فقیه می باشد رقم زدند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با اجرایی و عملیاتی کردن این تفاهم نامه در قالب کارگروههای مرتبط در ایجاد وقف های جدید با موضوع وقف و شهادت نسبت به حل مشکل اعزام راهیان نور و اسکان زوار مناطق جنوب و شمال غرب اقدامات شایسته ای بعمل آید./1325/د102/ی

ارسال نظرات