۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۹۱۵۰۲
سلطانی:

دادگاه بابک زنجانی علنی برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت:دادگاه بابک زنجانی برای نشان دادن ماهیت شوم رانت خواری باید به صورت علنی برگزار شود تا دست‌های پنهان و آشکاری که بابک زنجانی‌ها را ساخته و پرداخته کرده‌اند مشخص و البته درس عبرتی برای دیگران شود.
صحن علني مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، امیرعباس سلطانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن اشاره به حادثه منا و جنایت و بی‌مسئولیتی شاهزادگان آل سعود که هنوز در دوران جاهلیت سیر می‌کنند، به رئیس جمهور تذکر داد: آمارهای بانک مرکزی از افزایش قیمت مواد غذایی در بازار حکایت می‌کند،‌ در واقع قیمت مواد غذایی در بازار نشانگر افزایش قیمت سفره ایرانی است؛ لذا جیب ایرانی‌ها با نرخ کالاهای اساسی در بازار همخوانی ندارد.

 

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: این آمارها نشان می‌دهد قیمت 11 گروه از مواد خوراکی، آشامیدنی، پوشاک، برق، گاز و حمل و نقل و ... از 2 درصد به 6 درصد افزایش یافته است. البته به نظر می‌رسد قیمت لبنیات، حبوبات، گوشت قرمز و مرغ، قند و شکر و برنج نیز افزایش یابد.

 

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو و وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با پروژه‌های نیمه تمام کشاورزی گفت: طرح های نیمه تمام کشاورزی در بروجن و شهرکرد بسیار است به طوری که تنها بیمارستان 220 تختخوابی بروجن با 85 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل کمبود اعتبارات نیاز فوری به عملیات اورژانسی دارد.

 

سلطانی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت پاداش بازنشسته‌های فرهنگی تذکر داد.

 

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد: دادگاه بابک زنجانی برای نشان دادن ماهیت شوم رانت خواری باید به صورت علنی برگزار شود تا دست‌های پنهان و آشکاری که بابک زنجانی‌ها را ساخته و پرداخته کرده‌اند مشخص و البته درس عبرتی برای دیگران شود./858/د102/ج

ارسال نظرات