۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۹۱۹۹۴
در آستانه عید سعید غدیر خم؛

نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با حضور این مرجع تقلید در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) رونمایی شد.
سايت جديد دفتر آيت الله مکارم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز در مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی و جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه از نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید رونمایی شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمد جواد فاضل، قائم مقام محتوایی سایت با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت الله مکارم در اواخر دهه 70 شروع به کار کرده و خدمات زیادی را انجام داده است، اظهار داشت: هدف این پایگاه اینترنتی پاسخ گویی به شبهات و سؤالات با بهره گیری از روش هایی همچون ارتباط بر خط، پست الکترونیکی و پیام کوتاه بوده است.

 

وی با تقدیر و تشکر از پشتیبانی بی دریغ مرکز فن آوری اطلاعات سایت در راه اندازی سایت جدید بیان داشت: ما در این پایگاه سعی کرده ایم کارهای مهمی از جمله، اعلام مواضع و دیدگاه های این مرجع تقلید در بخش اطلاع رسانی سایت و ترجمه تألیفات و محتواهای فقهی به 6 زبان روسی، ترکی، انگلیسی، عربی، اسپانیولی و فرانسوی در بخش بین الملل منتشر کنیم.

 

در ادامه این مراسم محمد باقر حسنی، رییس مرکز فن آوری اطلاعات این پایگاه اطلاع‌رسانی، با اشاره به گسترش جریان های فکری منحرفی همچون داعش ابراز داشت: دلیل اصلی موفقیت این گروه ها در جذب افراد تبلیغات و عملیات روانی است ولی می دانید اگر حق روی کار بیاید باطل از بین خواهد رفت و ظهور حق هم با ابزار مورد نیاز آن امکان پذیر است.

 

وی افزود: مرکز فن آوری اطلاعات در همین راستا فعالیت های خود را آغاز کرده و با ترویج و نشر آثار حضرت آیت الله مکارم شیرازی و معارف اهل بیت(ع) با پالایش و دسته بندی مطالب برای مخاطبان مختلف کار خود را ادامه می دهد.

 

حسنی در پایان خاطر نشان کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی به نشانی اینترنتی www.makarem.ir افزون بر بخش های جدید و متنوع از محیط گرافیکی جدید برخوردار شده و زیر ساخت آن نیز تغییر کرده است و مطالب به گونه ای آماده شده که هم برای مخاطبان عام و هم محققان و طلاب قابل استفاده است./1330/پ202/ی

ارسال نظرات