۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۹۲۱۷۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

جان باختگان حادثه منا در کنار شهیدان آرام خواهند گرفت

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: شهدای منای استان بوشهر در کنار شهیدان سرفراز آرام خواهند گرفت.
حادثه منا

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد در پی اعلام آمار نهایی جانباختگان منا از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، مبنی بر 464 زائر بیت‌الله الحرام و ضیوف الرحمان که از این تعداد 6 نفر از استان بوشهر دعوت حق را لبیک گفته و ملت نجیب و شریف ایران و استان بوشهر را عزادار و سوگوارکردند.

 

این شورا ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار حاجیان عروج‌کرده به ملکوت، از همه اقشار مردمی دعوت می‌کند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان، در مراسم‌های بزرگداشت و تشییع ابدان مطهر آنان که با تلاش بی وقفه مسوولین حج، بزودی به میهن باز گشته و در کنار شهیدان سرفراز آرام خواهند گرفت، حضوری چشمگیر و وفادار داشته باشند.
 
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان اطلاعیه ضمن محکوم کردن بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی آل‌سعود در اداره حرمین شریفین و متهم اصلی فاجعه منا، از همه دستگاه‌های مسؤول امور حج انتظار دارد تا با تمامی ظرفیت نسبت به حفظ حقوق جانباختگان و خانواده‌های داغدار، پیگیری موضوع و کشف حقیقت، تلاش داشته باشند./833/102/ب1
ارسال نظرات