۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۲۹۹۶
خبرگان بصیر(20)

لزوم پرهیز از حزبی‌کاری در مسائل مربوط به مجلس خبرگان

خبرگزاری رسا- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مجلس خبرگان مجموعه سرنوشت‌سازی است، عنوان کرد: : در مسائل مربوط به خبرگان رهبری باید شعارهای مادی را کنار گذاشته و از حزبی‌کاری بپرهیزیم.
حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان یک مجموعه سرنوشت‌ساز است و درواقع خط و مشی جمهوری اسلامی ایران را با انتخاب رهبری تعیین می‌کند.

 

وی با بیان این‌که مجلس خبرگان آینده انقلاب، مردم و بلکه جهان اسلام را مشخص می‌کند، اظهار کرد: تصمیمات رهبر معظم انقلاب تصمیمات فراملی است و تا به امروز که شاهد هستیم دشمن نتوانسته است در کشور نفوذ پیدا از برکات وجود رهبری است.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با تاکید بر این‌که دشمن به راحتی انسان‌های ضعیف‌النفس را تحت تاثیر قرار می‌دهد، عنوان کرد: در مسائل مربوط به رهبری باید شعارهای مادی را کنار گذاشته و از حزبی‌کاری بپرهیزیم.

 

این مسؤول با بیان این‌که دشمن در تلاش است تا در ارکان نظام ورود پیدا کند، خاطرنشان کرد: الحمدالله مجلس خبرگان از نگاه منافقان و توطئه‌چینان به دور بوده و رسالت خود را تا به امروز به خوبی انجام داده است.

 

انتخابات خبرگان جای تسویه حساب‌های شخصی نیست

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین صفات اعضای مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: اعضای این مجلس باید از فقیهان آگاه، بصیر، بیدار و همراه با بینش سیاسی و اجتماعی باشند.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که انتخابات خبرگان بسیار حساس است، تصریح کرد: انتخابات خبرگان جای تسویه حساب‌های شخصی نیست.

 

این مسؤول افزود: دشمن امید بسته است که بتواند به هر طریقی در تعیین رهبری دخیل باشد و خبرگان رهبری تشکیل شده است تا جلوی توطئه‌های دشمن را بگیرد.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به این‌که دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی است، عنوان کرد: مجلس خبرگان تا به امروز توانسته است که تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

 

وی در پایان با تاکید بر این‌که در انتخابات آینده مجلس خبرگان نیز مردم با حضور در صحنه و انتخاب افراد شایسته دشمن را ناامید خواهند کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب با اقتدار و با نگاهی هوشمندانه مقابل استکبار جهانی ایستاده است و اجازه نفوذ هیچ منافقی را به کشور نخواهد داد./955/ت302/ش

ارسال نظرات