۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۹۳۹۰۴
نماینده مردم آمل در مجلس:

با تصویب برجام مشکلات کشور حل نمی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: عده ای خیال می کنند اگر برجام به نتیجه برسد همه مشکلات حل می شود و ما نباید به این امور وابسته شویم که برجام تصویب می شود یا نمی شود و به همین سبب کارهای کشور را رها کنیم.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امشب در مراسم افتتاح پروژه های روستایی آمل با بیان این که علاقه مندی مدیران به مردم باید طوری باشد که فقط به اسم مدیر پشت میز حضور نداشته و در عمل به آن ها خدمت کنند، گفت: خدمت صادقانه سرلوحه مدیران باشد که تلاش کنند در این راستا گام های ارزنده ای بردارند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: مدیری که تکلیفی بر عهده می گیرد و نتواند به مردم خدمت رسانی کند اگر نباشد بهتر است و جایگاهی در میان مردم ندارد.


وی با بیان این که انجام فعالیت ها و خدمات در روستاها با مشارکت مردم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: دولت موظف است بهترین و شایسته ترین خدمات را به مردم ارائه دهد که ملت ایران شایسته بهترین ها هستند.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: عده ای خیال می کنند اگر برجام به نتیجه برسد همه مشکلات حل می شود و ما نباید به این امور وابسته شویم که برجام تصویب می شود یا نمی شود و به همین سبب کارهای کشور را رها کنیم.


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای این است که به دیگران توجهی نداشته و از ظرفیت های خود استفاده شایسته ای صورت دهیم.


 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: ضرورت دارد از ظرفیت های داخلی استفاده شایسته ای صورت گیرد که می توانیم زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور شده و به دستاوردهای والایی دست پیدا کنیم.


وی خاطرنشان کرد: برجام نباید امری شود تا خوداتکایی را فراموش کرده و به دنبال بهره گیری از کشورهای بیگانه برای رفع مسائل و مشکلات خود باشیم.


یوسفیان ملا ادامه داد: مردم ما شایسته خدمات و امکانات شایسته ای هستند که باید از تمام ظرفیت های استفاده کرده و قابلیت های موجود را گسترش دهیم تا بتوانیم توسعه و پیشرفت را محقق کنیم.


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که افتتاح پروژه های بزرگ زمینه ساز توسعه و اشتغال می شود و دستاوردها و برکات گرانقدری دارد، گفت: وظایف مهم و اساسی داریم که از حضرت حق می خواهیم ما را در انجام تکالیف مدنظر موفق داشته تا بتوانیم خدمات قابل توجهی به مردم ارائه دهیم.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: اگر اصل را بر خدمت صادقانه و خالصانه به مردم قرار ندهیم دچار مشکل می شویم که عمر انسان در گذر است و باید از فرصت های موجود به بهترین نحو ممکن بهره گیری کنیم./1314/پ202/ج

ارسال نظرات