۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۹۴۴۶۲
سردار نقدی در شهرکرد:

سردار همدانی موازنه قدرت در سوریه را بهم زد/ پرچم اسلام را بر گنبد مسجد الاقصی برافراشته خواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تسلیت شهادت سردار همدانی، گفت: این سردار رشید اسلام طراح بسیج مردم سوریه بود و معادله و موازنه قدرت را در سوریه به هم زد؛ به طوری که امروز آمریکا و اسرائیل با یک نیروی مردمی عظیم مواجه است که قابل کنترل نیست.
سردار نقدي در جمع عشاير بختياري سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بعد از ظهر امروز در همایش کنگره شهدا و دانش آموزان و معلمان این استان که در پنجمین روز کنگره سرداران و 2436شهید چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش ‏آموز و پنج هزار معلم و دو هزار و 436 شهید این استان، گفـت: معلمان شهید درس حقیقت هستی را نه با گچ روی تخته، بلکه با خون خود بر روی ریگ های داغ جنوب و صخره های سرد غرب کشور به ما آموختند.

 

وی، جایگاه شهید را والاتر و برتر از همه جایگاه ها دانست و با بیان این که شهید حقیقت هستی را آن‌ طور که هست درک می کند، تصریح کرد: مقام شهادت بالاترین مقامی است که انسان به آن می رسد.

 

سردار نقدی با اشاره به الگوگیری مردم لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن از رزمندگان ایران اسلامی و استقامت شجاعانه و با عزت آنان در مقابل آمریکا و آل سعود و داعش و رژیم صهیونیستی، افزود: برخی می خواهند به ما القا کنند که رزق و روزی ما دست آمریکا است، در حالی که این خلاف راه و سخن شهداست.

 

نقدی گفت: وقتی همه قدرت ها در دوران دفاع مقدس مقابل ملت ایران ایستادند و به صدام کمک کردند، ما کوتاه نیامدیم و شهدا ایستادند تا امروز اسلام سربلند باشد، در حالی که شرایط آن روز سخت بود و این پیروزی و عزت امروز ما مدیون تفکر شهداست.

 

به گفته وی، این یک تفکر باطل است که اگر در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم رزق و روزی ما بیشتر میشود و مشکلات کشور ما مرتفع خواهد شد.

 

رییس سازمان بسیج در ادامه با تسلیت شهادت سردار همدانی، اظهار داشت: این سردار رشید اسلام طراح بسیج مردم سوریه بود و معادله و موازنه قدرت را در سوریه به هم زد؛ به طوری که امروز آمریکا و اسراییل با یک نیروی مردمی عظیم مواجه است که قابل کنترل نیست و هرگز آن ‌ها به خواسته های خود در سوریه نخواهند رسید و به یقین این راه، راه شهداست.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: آمریکا با 700 هزار میلیون دلار بودجه نظامی نتوانست سوریه و یمن را به زانو درآورد و این به واسطه منطق شهداست و تنها این منطق است که می تواند جلوی چنین تشکیلاتی قدرت‌مندی را بگیرد.

 

نقدی تأکید کرد: پاسخ ما به اوباما که میگوید: مرگ بر آمریکا برای ملت ایران نان و آب نخواهد شد، این است که ما این شعار را از امام و شهدایمان به ارث بردهایم و تا نابودی آمریکا از این راه دست نخواهیم کشید.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: وعده های امام راحل در مرگ بر شاه و مرگ بر شوری به تحقق پیوست و ان شاءالله در آینده نزدیک اثری از آمریکا و اسرائیل غاصب نیز نخواهد بود.

 

وی به مشکلات اقتصادی امروز کشور اشاره و تصریح کرد: دیروز هم شهدا این مشکلات را داشتند؛ اما در مقابل آمریکا کوتاه نیامدند و ایستادگی و مقاومت کردند چراکه مشکلات اقتصادی با همت و صبر و استقامت حل خواهد شد.

 

نقدی تصریح کرد: امروز با شهدا تجدید میثاق می کنیم که تا آخرین قطره خونمان راه شما را ادامه خواهیم داد و در راه ولایت و بر سر پیمانمان با ولایت تا آخر ایستادهایم و معتقدیم با مقاومت دراین راه است که پیروزی از آن اسلام و انقلاب ماست.

 

وی افزود: اگر شهید احمد متوسلیان بر سر گنبد مسجد خرمشهر پرچم ایران را برافراشت و شهید همدانی همان پرچم را بر سر گنبد حرم حضرت رقیه(س) به اهتزار در آورد، ما نیز پرچم اسلام را در قدم‌گاه رسول الله و در گنبد مسجد الاقصی برافراشته خواهیم کرد.

 

به گزارش رسا، این همایش در پنجمین روز کنگره سرداران و 2436شهید استان با حضور رؤسای آموزش و پرورش مناطق 17گانه چهارمحال و بختیاری و دانش آموزان نواحی یک و دو شهرستان شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد./9457/پ202/ج

 

ارسال نظرات