۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۴۶۹۲
وزیر بهداشت:

دولت جز در حوزه بهداشت طرح جدیدی را آغاز نکرده است/ در سراسر کشور با کمبود اشتغال روبرو هستیم

خبرگزاری رسا ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که دولت به غیر از حوزه بهداشت طرح جدیدی را آغاز نکرده است، گفت: ایجاد فرصت های جدید توسعه یکی از وظایف مهم دولت است که نیاز داریم در این مسیر تلاش های والایی صورت دهیم و یکی از دلایل رکود بدهی های انباشته است.
وزير بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در جلسه شورای اداری آمل که در سالن اجتماعات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن فرمانداری آمل برگزار شد با گرامی داشت مقام والای شهدا اظهارداشت: شهدای عزیز نظام اسلامی در مسیر مجد و عظمت دین و کشور تلاش داشته و جان های پاک خود را در مسیر اعتلای انقلاب فدا کردند.


نماینده ویژه رییس جمهور با اشاره به این که در سراسر کشور با کمبود اشتغال روبرو هستیم، بیان داشت: ضرورت دارد تلاش های خوبی برای رفع بیکاری صورت گیرد تا بتوانیم روند اشتغال را گسترش دهیم و فرصت های لازم برای جوانان ما مهیا شود.


وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت و انصاف مذاکرات را دنبال کردند و کلیات برجام تصویب شد که همه باید تلاش کنند تا از این مسیر بخشی از مشکلات موجود کشور حل شود و شاهد رونق اقتصادی باشیم.


قاضی زاده هاشمی ادامه داد: انصاف حکم می کند واقع بین باشیم و در شرایطی قرار داریم که دشمنان در بسیاری از زمینه ها با ایجاد تحریم های روزافزون به دنبال توقف مسیر پیشرفت نظام اسلامی هستند.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: ما فقط برای دریافت مقاله چندین ماه مشکل داشتیم و به صورت عملی در حوزه پزشکی نیز ما را تحریم کردند که باید تلاش های ارزنده ای برای رفع مشکلات موجود برداریم.


نماینده ویژه رییس جمهور با تاکید بر این که بصیرت محوری زمینه ساز حل مشکلات موجود کشور است، گفت: از نظام اسلامی انتظار می رود مشکلات مردم را ببیند و برای رفع آن گام های ارزشمندی بردارد که باید در این راستا کوشا بوده و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.


وی با اشاره به این که دولت به غیر از حوزه بهداشت طرح جدیدی را آغاز نکرده است، بیان داشت: ایجاد فرصت های جدید توسعه یکی از وظایف مهم دولت است که نیاز داریم در این مسیر تلاش های والایی صورت دهیم و یکی از دلایل رکود بدهی های انباشته است.


قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: وحدت مدیران زمینه ساز همدلی و همزبانی است تا آرامش نسبی کشور روزافزون شود و بتوانیم در فضای آرام قدم های مستحکمی را برای پیشرفت و تعالی برداریم.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با مراجع تقلید در قم اظهارداشت: این بزرگواران بیان کردند انجام وظیفه مهم است که نباید انتظار داشته باشید همه از شما تعریف و تمجید کنند.


نماینده ویژه رییس جمهور افزود: مهم است راه خود را گم نکنیم که شهدای گرانقدر و امام راحل مسیر درست را به ما نشان دادند و ضرورت دارد در هر جایی قرار داریم با تدبیر شایسته برای تحقق رضایتمندی مردم حرکت کنیم.


وی از ادامه روند بازسازی بیمارستان های قدیمی شهر آمل خبرداد و تصریح کرد: در دیداری که با نماینده مردم آمل در مجلس داشتیم دانشکده پزشکی در این شهر راه اندازی می شود و امری استثنا در کشور است که اجرایی شدن این امر همکاری و تلاش های مدیران را طلب می کند./1314/پ202/ج

ارسال نظرات