۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۹۴۷۰۷
امام جمعه آمل:

ولایت مداری رمز موفقیت مدیران نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که ولایتمداری رمز موفقیت مدیران نظام اسلامی است، گفت: هر مدیری می خواهد موفق شود باید ولایی بوده و در کنار مردم باشد تا بتواند به این امر مهم و ارزنده دست پیدا کند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در جلسه شورای اداری آمل که با حضور نماینده ویژه رییس جمهور در سالن اجتماعات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برگزار شد، با اشاره به ماه محرم اظهار داشت: در آستانه ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان قرار داریم که ضرورت دارد از فرصت های ارزشمند آن به بهترین نحو ممکن در راستای تعالی معنوی استفاده کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه ما حاضر و ناظر بر اعمال دولت هستیم، بیان داشت: مردم ما شایسته بهترین ها هستند و نیاز است خدمات ارزنده و شایسته ای برای رفع مسائل و مشکلات آن ها صورت گیرد.


وی تصریح کرد: بار سنگین مدیریت کشور بر دوش دولت است که دولتمردان باید از همه ظرفیت های موجود در راستای پیشرفت و توسعه نظام اسلامی استفاده کرده و از حضرت حق می خواهیم یاور این عزیزان در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد.


امام جمعه آمل با بیان این که ولایت مداری رمز موفقیت مدیران نظام اسلامی است، گفت: هر مدیر و عزیزی می خواهد موفق شود باید ولایی بوده و در کنار مردم باشد تا بتواند به این امر مهم و ارزنده دست پیدا کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: مدیران تلاش های ارزشمندی صورت داده و در نمازجمعه حضوری فعال و پررنگ داشته باشند تا مردم بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کنند که این امر می تواند برکات ارزنده‌ای داشته باشد.


وی با اشاره به این‌که وحدت و مردمی بودن نظام اسلامی دشمنان را در حیرت قرار داده است، گفت: امروز مدیران نظام اسلامی در کنار مردم حضور دارند و ضروری است از فرصت‌های موجود برای رفع مسائل و مشکلات موجود جامعه بهره گیری کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: نیاز است مدیران وحدت و همدلی خود را بیش از پیش کرده و اهتمام ما در راستای انجام خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باشد تا بتوانیم کارهای خوبی صورت دهیم.


احمد منفرد، سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این جلسه با بیان این که آمل شهر مردم ولایت مدار و عاشقان اهل بیت معصومین(ع) است، گفت: حماسه ششم بهمن همچون نگین درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد و نام آمل در سند تاریخی و ماندگار وصیت نامه امام خمینی(ره) ثبت و ضبط شده است.


وی ادامه داد: شهر آمل مهد علما و بزرگان گرانقدری است و امروز نیز حضرت آیات حسن زاده و جوادی آملی به عنوان ستارگان درخشان علم و فقاهت به این شهر تعلق داشته و مایه مباهات و افتخار هستند.


معاون استاندار مازندران با اشاره به این که امروز دولت توانسته است در بعد داخلی رشد اقتصادی را محقق کند و در عرصه سیاسی توفیقاتی داشته باشد، افزود: میزان تورم به عدد قابل قبولی رسیده است که مجموعه دولت امید دارد تورم را تک رقمی کند./1314/202/ب2

ارسال نظرات