۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۹۶۹۴۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

ملت ایران بر آرمان‌های نظام اسلامی پافشاری دارند/ دشمن به تغییر باور‌های مردم دست نخواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان و بزرگداشت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی، گفت: ملت ایران بر آرمان های خود پافشاری دارند و دشمنان به تغییر باور‌های مردم دست نخواهند یافت.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ظهر امروز در نشست سیاست گذاری و برنامه ریزی مراسم یوم الله 13 آبان و بزرگداشت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی، اظهار داشت: این مراسم با هدف تداوم اندیشه انقلابی برگزار می‌شود.


وی با بیان این‌که آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب است، افزود: این مراسم با انگیزه تدوام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آیت الله قاضی است، این گونه مراسم‌ها تأثیر بالایی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی دارد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر برگزاری با شکوه این مراسم، خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های انقلابی و اندیشه امام خمینی(ره) در راستای پیش گیری از برنامه تحریف شخصیت امام راحل از طریق برگزاری و معرفی این شخصیت ها ممکن است.


وی با اشاره به روحیه استکبار ستیزی جوانان انقلابی در ابتدای انقلاب، افزود: آمریکای جنایتکار در پس برنامه برجام به دنبال نفوذ در کشور است، آمریکا شیطان بزرگی است که خطر نفوذ و استحاله ارزش‌های انقلاب از سوی آن جدی است.


حجت الاسلام تقی زاده با دعوت از مردم و مسؤولان برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، گفت: این روز در حقیقت روز فریاد روحیه استکبار ستیزی در میان جوانان و مردم ایران است، تا زمانی که آمریکا از خوی استکباری خود دست برنداشته است این روحیه تداوم خواهد داشت.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان و سالروز گردامیداشت شهید محراب آیت الله قاضی، خاطرنشان کرد: برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان برنامه ریزی های لازم در حال انجام است و 14 کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه تر آن در استان تشکیل شده است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حضور پرشور مردم در این مراسمات را سبب نا امیدی دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر باورهای مردم و اعتقادات آن ها است، اما هیچ گاه به این نیت دست نخواهند یافت./854/202/ب2

ارسال نظرات