۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۸۵۳۴
مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیان استان قزوین:

نامه رهبر انقلاب مبنی بر پذیرش مشروط برجام فصل‌الخطابی برای مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیان استان قزوین گفت: نامه رهبر انقلاب مبنی بر پذیرش مشروط برجام، فصل الخطابی برای مسؤولان است و همه باید آن را در دستور کار خود قرار دهند و بدانند که متن برجام بر مبنای این 9 بند مورد تاکید رهبر انقلاب و در چارچوب آن پذیرفته شده است و باید نسبت به انجام مفاد آن دقت و توجه لازم را داشته باشند.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به نامه رهبر انقلاب مبنی بر پذیرش مشروط متن برجام، گفت: رهبر انقلاب در این نامه با متذکر شدن مجدد خطوط قرمز نظام نکات بسیار مهمی را به دولتمردان بیان نمودند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: این نامه فصل‌الخطابی برای مسؤولان است و همه باید آن را در دستور کار خود قرار دهند و بدانند که متن برجام بر مبنای این 9 بند مورد تاکید رهبر انقلاب و در چارچوب آن پذیرفته شده است و باید نسبت به انجام مفاد آن دقت و توجه لازم را داشته باشند.

 

مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیان  استان قزوین با اشاره به تأکید رهبر انقلاب مبنی بر نرمش قهرمانانه تصریح کرد: رهبر انقلاب در شروع کار دولت یازدهم از اصطلاح نرمش قهرمانانه استفاده کردند که نشان از قبول برخی از شروط کشورهای دیگر با رعایت عزت و اقتدار کشور داشت.

 

این مسؤول با تأکید بر این‌که نباید موضوعاتی خارج از موضوع هسته ای در مذاکرات بیان شود خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب در این نامه تاکید کردند هرگونه بحث و بررسی در موضوعاتی خارج از موضوع هسته ای مانند موضوع موشکی و یا توانمندی های نظامی کشورمان ممنوع است و باید مسؤولان نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به رویکرد طرف مقابل ایران در مذاکرات عنوان کرد: بعد از قبول مشروط برجام در ایران، بهترین فرصت برای سنجش حسن نیت و انجام تعهدات گروه 1+5 است. لذا آنها باید حسن‌نیت خود را نشان دهد و دست از بهانه‌جویی های واهی بردارند. 

 

وی آمریکا را به سبب خوی استکباری آن نماد استکبار در جهان دانست و افزود: تجربیات تاریخی نشان می‌دهد که سران آمریکا همواره با خوی استکباری که در وجودشان نهادینه شده به دنبال ایجاد چالش در منطقه و کشورهای مخالف سیاست‌های خود هستند.

 

این مسؤول با تأکید بر این‌که موضوع هسته ای بهانه برای آمریکا و دیگر کشورها است گفت: آنها در حقیقت با اصل انقلاب و اسلام مشکل دارند و آن را متضاد و مخالف از منافع و خواسته‌های خود می‌دانند.

 

وی با بیان این‌که نباید اجازه تجاوز به دشمنان انقلاب را به بهانه‌های مختلف در حریم و امنیت و استقلال کشور داد، خاطرنشان کرد: اگر مفاد نامه رهبر انقلاب که تعیین چارچوب‌ها و خطوط قرمز کشور برای مسؤولان است به درستی رعایت شود بی‌شک مشکلی برای کشور و منافع ملی ایجاد نخواهد شد.

 

مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیان استان قزوین در پایان اظهار کرد: امیدواریم در سایه توجه و دقت دولتمردان موضوع هسته ای به شکل مطلوب و براساس حفظ منافع، استقلال و امنیت ملی کشورمان به سرانجام رسد و دیگر در این زمینه مشکلی کشور را تهدید نکند./955/302/ب2

ارسال نظرات