۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۹۸۶۸۷
سردار امیری:

دوری از ولایت سبب آسیب پذیری در برابر فتنه ها می شود

خبرگزاری رسا ـ جانشین پلیس راهور کشور با اشاره به این که امروز ادامه راه اهل بیت(ع) در پیروی از ولایت است، گفت: هر کسی تمسک به اهل بیت(ع) و ولایت داشته باشد عاقبت بخیر می شود و در فتنه 88 لحظه ای غبار فتنه عده ای را با خود برده است که اگر در مسیر ولایت دچار تردید شویم ضرر می کنیم.
سردار موسي اميري، جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار موسی امیری، جانشین پلیس راهور کشور، امروز در یادواره شهدای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان طالب آملی با بیان این که هر کاری آغاز و پایانی دارد و آن اقدامی مهم است که افزون بر آغاز منجر به سرانجام شود، گفت: عاقبت بخیری پایانی خوش و اثرگذار دارد که در قرآن کریم و روایات به آن اشاره شده است.


یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که خداوند متعال ما را در قرآن کریم ارجاع به سرگذشت پیشینیان می دهد تا عبرت بگیریم، تصریح کرد: ضرورت دارد انسان دغدغه عاقبت بخیری را به عنوان امری مهم در وجود خود نهادینه کند.


امیری خاطرنشان کرد: تاریخ فراوان از کسانی دارد که در مسیر دین و ولایت بودند ولی لحظه ای غفلت سبب شد تا از مسیر اصلی خود خارج شوند و نیاز است مواظب باشیم که خطر در کمین است.


جانشین پلیس راهور کشور با بیان این که لطف الهی برای همه یکسان است که بستگی دارد خودمان چه میزانی را دریافت کنیم، ادامه داد: تقوا در مفهوم خداترسی است که باید اعمال ما در مسیر تحقق رضایت الهی باشد که در دوران دفاع مقدس حال و هوای معنوی بسیار خوبی بود و نیاز است همان روحیات را حفظ کنیم.


وی ادامه داد: در دوره ناملایمات و فشارها باید صبر معنادار و با عزت داشته باشیم تا سبب حسن عاقبت شود که صبر حضرت زینب کبری(س) آغازگر تداوم نهضت سرور و سالار شهیدان شده است.


یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که امروز ادامه راه اهل بیت معصومین(ع) در پیروی از ولایت است، گفت: هر کسی تمسک به اهل بیت(ع) و ولایت داشته باشد عاقبت بخیر می شود و در فتنه 88 لحظه ای غبار فتنه عده ای را با خود برده است که اگر در مسیر ولایت دچار تردید شویم ضرر می کنیم.


جانشین پلیس راهور کشور با تاکید بر این که شهادت از جمله عواملی است که عاقبت بخیری تضمین
ی دارد، بیان داشت: اگر شهادت برای رضای خدا و آگاهانه باشد بسیار ارزشمند و والا است که شهدای ما هر دو ویژگی را به نحوی شایسته دارا بودند.


وی ادامه داد: شهدا عاقبت بخیری را برای خود فراهم کرده و جامعه را به روشنگری واداشتند و از مقام ارزشمند و گرانقدری برخوردار هستند که امروز نیز درب شهادت باز است و شهدای مدافع حرم را داریم که در همین نیروی انتظامی نیز شهدایی را در راه مبارزه با سوداگران مرگ و اشرار تقدیم انقلاب می کنیم.


امیری خاطرنشان کرد: شهدا برای جامعه راه های عاقبت بخیری را ارزانی کردند که مجالس و یادواره های شهدا دل های بسیاری را تکان می دهد و اثرات و برکات ارزشمندی دارد.


جانشین پلیس راهور کشور تصریح کرد: انسانی که در مسیر درست گام بردارد عاقبت بخیر می شود که نیاز است در برنامه های زندگی خود سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را سرلوحه امور خود قرار داده و با استعانت از شهدای عزیز در مسیر تحقق رهنمودهای ولایت گام برداریم./1314/202/ب1

ارسال نظرات