۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۰۰۰۲۳
معاون اول قوه قضاییه:

صلابت و ایستادگی نظام اسلامی استکبار جهانی را به زانو درآورده است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول قوه قضاییه با بیان این‌که صلابت و ایستادگی نظام اسلامی قدرت استکبار جهانی را که خود را قیم مردم جهان می دانند به زانو درآورده است، گفت: آمریکا با ماهیت دین و اصل انقلاب ما کار دارد و هیچ سرسوزنی نگاه او به اسلام و انقلاب عوض نشده است.
حجت الاسلام محسني اژه اي دادستان كل كشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه امروز در اجتماع مردم آمل که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد، با بیان این که مردم آمل ولایت‌مدار، متدین، انقلابی و رنج کشیده در راه انقلاب اسلامی هستند و این شهر امتیازات ارزشمند و والایی دارد، گفت: بسیاری از نقاط ایران اسلامی ولایت‌مدار و انقلابی هستند که در راه انقلاب شهید دادند ولی ویژگی های آمل با وجود داشتن گوهرهای تابناکی که در تاریخ می درخشند قرن ها مردم از نور این بزرگواران بهره مند می شوند.


وی تصریح کرد: در آمل علمایی در گذشته و حال در رشته های مختلف به خوبی درخشیدند که در حال حاضر حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی ستارگان درخشانی هستند که به جهان اسلام تعلق دارند.


سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی خود به تنهایی استوانه های در حال نورانیت هستند، بیان داشت: ولایت مداری با عمق و شناخت یکی از شاخصه های اصلی مردم آمل است که علاوه بر حضور در جبهه و شهید شدن دلاورمردان و سرداران این خطه هنوز بسیاری از فرزندان این شهر به عنوان مدافعان حرم در سوریه و عراق حضور دارند.


معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین عوامل مبارزه با استکبار جهانی این است آن ها یک قدرت فرعونی داشته و تلاش دارند افکار و خواسته های ناحق خود را با زور و فریب بر دیگران تحمیل کنند.


حجت الاسلام محسنی اژه ای تصریح کرد: امروز صلابت و ایستادگی نظام اسلامی قدرت استکبار جهانی را که خود را قیم مردم جهان می دانند به زانو درآورده است و امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.


وی با بیان این که امام خمینی(ره) با حکمت سخن می گفت و از هوا و هوس چیزی را بیان نمی کرد، گفت: این شخصیت بزرگ به خدا پیوسته و با دوراندیشی بالا هر جمله که می فرمودند براساس معیارهای حق صورت می گرفت.

 

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: هنوز شیطنت های آمریکا درباره ایران و کشورهای منطقه کم نشده است و با یک بهانه اندک به کشور عراق حمله می کند و آن هم کشوری که خود آمریکا آن ها را مسلح کرده بود تا به کشورمان حمله کند.


معاون اول قوه قضاییه با بیان این که آمریکا در عراق و سوریه دخالت می کند و تلاش دارد در این کشورها تصمیم گیری داشته باشد، گفت: بشاراسد رییس جمهور سوریه با آرای قاطع مردم انتخاب شد ولی آمریکا می گوید ایشان به عنوان رییس جمهور قانونی نیست و دوران این فرد به پایان رسیده است.


حجت الاسلام محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: امروز ایادی استکبار جهانی با سرکردگان داخلی از طریق روزنامه ها، سایت ها و با راه اندازی شبکه های رادیویی تلویزیونی و با هزینه های میلیاردی و برگزاری همایش های گوناگون درصدد آموزش کسانی هستند که به داخل ایران نفوذ پیدا کرده و به انقلاب ضربه بزنند.


وی افزود: آمریکا با ماهیت دین و اصل انقلاب ما کار دارد و هیچ سرسوزنی نگاه او به اسلام و انقلاب عوض نشده که الان شیطان بزرگ شکست خورده و کینه توز است و باید مراقبت و هوشیاری شایسته ای صورت دهیم.


سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که امروز هر فردی مدیر نظام است، باید به صورت جدی در خدمت مردم باشد، گفت: مدیران باید امانت دار مردم بوده که اگر چنین فکری نداشته باشیم خودمان ضرر کردیم و مدیران دستگاه قضایی برای کارگشایی امور مردم تلاش کنند که ضرورت دارد از وقت شخصی خود استفاده کنیم و به صورت قطع و یقین ضرر نمی کنیم.


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به این که 44 درصد از زندانیان کل کشور مربوط به مواد مخدر است، بیان داشت: مردم باید در جهت درمان معتادان کمک داشته باشند که خدایی ناکرده غفلت در این امر شاید به خانواده ما هم سرایت کند.


حجت الاسلام محسنی اژه ای با تاکید بر این که آسیب های اجتماعی فضای مجازی زندگی خانواده ایرانی را تهدید می کند، خاطرنشان کرد: بعضی از این برنامه ها سم مهلک و خطرناکی است که ضرورت دارد هوشیاری لازم وجود داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: از دولت به سبب عدم ایجاد زیرساختار و شبکه ملی انتقاد داریم و شورای عالی فضای مجازی که با دستور و تاکیدات مقام معظم رهبری تشکیل شده است چرا جلسات آن صورت نمی گیرد که دولت باید نسبت به این امور حساس باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات