۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۰۰۰۹۸
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

روز استکبارستیزی باید به یک حرکت جهانی تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در 13 آبان ماه باید به یک جریان جهانی تبدیل شود و مردم همیشه در صحنه ایران این فرهنگ استکبارستیزی را به جهان صادر کنند تا یک جریان مستمر استکبارستیز بر جهان حاکم شود.
مراسم راهپيمايي 13 آبان

طیبه مبین، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه امروز در حاشیه راهپیمایی روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و برائت از استعمارگران عالم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: روز 13 آبان بر حسب منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی شناخته شده است.


وی ادامه داد: وقتی رهبر کبیر انقلاب در آن عصر بیان فرمودند که تمام دانش آموزان و دانشجویان و همه ملت ایران تمام فریاد خود را بر سر آمریکا بزنند، در چنین روزی مردم به بیرون ریخته و به تبع آن لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.


مبین با توجه به چهره پر از نفاق و دروغ آمریکا و حامیانش در منطقه، اضافه کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مطالعه مدارک موجود در این مرکز فساد، ثابت شد که هر جا آمریکا سفارت خانه دارد، آن سفارت خانه تبدیل به لانه جاسوسی برای آمریکا و ایجاد توطئه بر ضد آن کشور تبدیل می شود.


وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی در اصل افشای ظلم های جهانی آمریکا بود و آبروی این کشور را در تمام جهان برد، ماهیت آمریکا هرچند که برای ما مشخص بود، اما با این اتفاق چهره واقعی و جاسوسی این کشور چپاولگر بارزتر شد.


روز 13 آبان؛ روز استکبارستیزی باید جهانی شود
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر تداوم شعار "مرگ بر آمریکا"، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در 13 آبان ماه باید به یک جریان جهانی تبدیل شود و مردم همیشه در صحنه ایران این فرهنگ استکبارستیزی را به جهان صادر کند تا یک جریان مستمر استکبارستیز بر جهان حاکم شود.


وی دنیای انسانی را همواره درگیر با مساله حق و باطل دانست و اظهار داشت: در حدیث است که "دنیا با کفر می ماند، اما با ظلم نمی ماند"؛ هر جا که ظلم و تجاوز هست، در آن جا نبرد بین حق و باطل جریان دارد و در عصر حاضر جبهه حق و باطل در حال تفکیک کامل از هم است، چون این دو جبهه به هیچ عنوان امکان سازگاری با هم ندارند.


مبین گفت: ما امیدواریم روحیه استکبارستیزی که در سایه منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در بین مردم ایران تقویت شده است، برای همیشه زنده بماند تا مردم دنیا در هرجایی از این کره خاکی که قرار دارند، با الگوگیری از ایران راه مبارزه با استکبار را در پیش گیرند و ریشه های ظلم و ظالمان در همه نقاط عالم را تضعیف کرده و بخشکانند.


وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده مسلمانان عالم خاطرنشان کرد: دعا می کنیم تا با ظهور حضرت حجت(عج) همه مستضعفان زمین در زیر لوای پرچم هدایت و تدبیر ایشان، صاحبان و وارثان حقیقی زمین شده و بیرق کفر و جنایت را در جهان به زیر کشند./936/202/ب1

ارسال نظرات