۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۳۰۰۱۱۸
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

آمریکای جنایتکار دشمن امروزی ملت ها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این که کشور ایران از غارت طلبی آمریکا به دور نبوده و در پی سال های گذشته چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار اقدامات بسیار سخیفی علیه همه ملت ها انجام داده است، گفت: آمریکای جنایتکار دشمن امروزی ملت ها است.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر خوزستان

سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی یعنی آمریکا است، ابراز داشت: آمریکا با زیاده خواهی و این که ملت های مظلوم را به زنجیز می کشاند و به توسعه طلبی و غارت اموال آن ملت ها اقدام می کند.

 

وی با اشاره به این که کشور ایران از غارت طلبی آمریکا به دور نبوده و در پی سال های گذشته چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار اقدامات بسیار سخیفی علیه همه ملت ها انجام داده است، ادامه داد: اقدامات آمریکا علیه ایران در زمینه های نظامی، تحریم اقتصادی، قتل عام مستقیم و غیر مستقیم است.

 

این مقام مسؤول با تأکید براین که روحیه استکبار ستیزی در ملت ایران همچنان باید فوران کند، خاطرنشان کرد: به برکت جمعیت فعال به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و همه آحاد ملت برای این مبارزه جدی، باید متوجه شد که دشمن امروز ایران چه کسی است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: آمریکای جنایتکار دشمن امروزی ملت ها است چراکه نه دوستی او دوستی و دشمنی آن همانند دشمنی دیگر ملت ها است.

 

سردار شاهوارپور تأکید کرد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان برای سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و زیاده خواهی آنها است.

 

وی خرسندی ملت های مظلوم از حرکت ایران اسلامی مهم ترین پیام حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان برشمرد و خاطرنشان کرد: همه باید به این حرکت بپیوندند و بدانند که دشمن اصلی آنها آمریکا است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که آمریکا به دنبال دخالت در سرنوشت همه کشورها است، گفت: ملت‌ها با آگاهی از ذات آمریکا می توانند مانع از اجرای توطئه های آن باشند./9453/303/ب2

ارسال نظرات