۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۱۲۲۲
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

توافق هسته ای به منزله حل و فصل مناقشات بین آمریکا و ایران نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: توافق هسته ای به منزله حل و فصل مناقشات بین آمریکا و ایران نیست، چراکه دشمنی های آمریکا علیه ایران تمام نشده و این کشور همچنان دشمن جمهوری اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در جمع پرسنل و سربازان وظیفه ارتش در آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت حساس منطقه‌ای و داخلی اظهار داشت: نفوذ دشمن یک حقیقت مسلم است که هنوز عده‌ای آن را باور ندارند.

 


وی با بیان این‌که عمیق ترین لایه نفوذ غرب به حوزه فرهنگ مربوط می شود، خاطرنشان کرد: دشمن با نفوذ فرهنگی به دنبال تغییر ارزش های فرهنگی و اجتماعی است و اگر این ارزش ها از محورهای دینی به محورهای دنیا گرایانه تغییر یابد، نظام دینی ماهیت خودش را از دست می دهد.

 


حجت الاسلام آل‌هاشم با بیان این‌که دشمن برای تغییر ارزش های دینی از روش های مختلفی از جمله تغییر باورهای اسلامی و تغییر ذائقه فرهنگی مردم استفاده می کند، گفت: آمریکا طی سالیان گذشته از نفوذ به ایران درمانده شده و هیچ گاه نتوانسته پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را مهار کند بنا براین به قدرت نرم علیه ایران روی آورده است.

 


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی اختلاف بین دولت و ملت را یکی دیگر از راه های نفوذ آمریکا به انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن درصدد است تا نسل جوان جامعه را از ارزش های انقلاب اسلامی دور کند و با این کار به اهداف شوم خود دست یابد.

 


وی با تأکید بر شناخت و توجه به هدف دشمن از نفوذ به انقلاب اسلامی گفت: توافق هسته ای به منزله حل و فصل مناقشات بین آمریکا و ایران نیست، چراکه دشمنی های آمریکا علیه ایران تمام نشده و این کشور همچنان دشمن جمهوری اسلامی ایران است.

 


حجت الاسلام آل‌هاشم با تأکید بر این‌که توافق هسته‌ای مانع دشمنی غرب با ایران نخواهد بود، گفت: آمریکا با ماهیت انقلاب اسلامی ایران مشکل دارد. به قاطعیت باید گفت که مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل منطقه ای بعد از پذیرش توافق هسته ای هیچ گونه تغییری نکرده است.

 


وی با تأکید ر این‌که توافق هسته‌ای هیچ گاه موجب فراموشی جنایات و توطئه های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نخواهد بود، تصریح کرد: مذاکرات هسته ای پس از چندین سال در سایه هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، مجاهدت های شهدای هسته ای، ایستادگی ملت، همدلی و همزبانی قوای سه گانه و دستگاه دیپلماسی کشور به سرانجام رسیده و امروز باید تابع فرمان رهبری بود.

 


حجت الاسلام آل‌هاشم با تأکید بر توجه دولت به شروط و توصیه های 9 گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص برجام گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم، تأکید بر حفظ وحدت، همبستگی، استحکام بخشی به قدرت درونی کشور و اجتناب از ایجاد فضای اختلاف، نتیجه تلاش هایی است که منجر به دستیابی به موفقیت های بزرگ می شود./935/202/ب1

ارسال نظرات