۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۰۱۳۴۶

نام نویسی دوره مدیریت خانواده آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اجرایی دوره مدیریت خانواده از آغاز نام نویسی دوره مدیریت خانواده ویژه همسران طلاب و خواهران طلبه خبر داد.
خانواده

حجت الاسلام محمد حسن زارع، مسؤول اجرایی دوره مدیریت خانواده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز نام نویسی دوره تکمیلی مدیریت خانواده«ویژه همسران طلاب و خواهران طلبه» که از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پردیسان قم برگزار می‌شود، خبر داد.

 

وی با بیان این که این دوره زیر نظر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی برگزار می‌شود، گفت: موضوعات مورد بحث در این دوره عبارت است از، مبانی مدیریت در خانواده، رفتار در خانواده، فرهنگ در خانواده، مدیریت اقتصادی خانواده و تعارض در خانواده خواهد بود که متون آموزشی، تولیدی اساتید بنیاد مدیریت اسلامی است.

 

حجت الاسلام زارع با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی و متوسطه مدیریت خانواده در سال گذشته، افزود: هدف از این دوره تربیت خواهران مبلغه برای تبلیغ به همراه همسران در مناطق اعزامی است و به صورتی آموزش داده می‌شود که برای برگزاری کلاس در مناطق تبلیغی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند و بتوانند مشاوره خانواده بدهند.

 

وی ادامه داد: مهلت نام نویسی این دوره تا 30 آبان خواهد بود و آغاز دوره از اوایل آذر 94 می‌باشد که در 8 هفته و 16 جلسه خواهد بود و شهریه آن 15 هزار تومان است و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

 

مسؤول اجرایی دوره مدیریت خانواده خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای نام نویسی باید به صورت حضوری به مرکز خدمات پردیسان قم، اتاق 104 مراجعه نمایند و یا با شماره 09370318045 تماس بگیرند./843/ت302/ف

ارسال نظرات