۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۳۶۰
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

عزت و عظمت ملت ایران مرهون بهره گیری از قرآن و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با تاکید بر این که عزت و عظمت ملت ایران مرهون بهره گیری از قرآن و ولایت است، گفت: ملت ایران در سایه بهره گیری از قرآن و ولایت تواسته به جایگاه ارزنده و والایی دست پیدا کرده و به الگویی ارزشمند تبدیل شود.
مديرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امروز در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم که در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد اظهار داشت: مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آمل آبرویی برای استان و در شمال کشور بی نظیر است که زحمات بسیاری در راه اندازی این بنای مقدس قرآنی صورت گرفته است.


وی افزود: خداوند منان به ما عنایت کرده است که مستحکم ترین کتاب خود را برای هدایت جامعه بشری فرستاده و نیازمندی های انسانی در آن قرار دارد که باید بهره گیری ارزشمندی از آن صورت دهیم.


حجت الاسلام علیزاده با بیان این که قرآن کریم می تواند همه بشریت را در ابعاد مختلف به سر منزل مقصود برساند، گفت: هر فرد و مجموعه ای به کلام الهی و ولایت تمسک کند به پیروزی و عاقبت بخیری می رسد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امروز عظیم ترین و مترقی ترین رهبر، دولت و ملت را به برکت قرآن کریم و ولایت داریم، بیان داشت: اگر می بینیم رهبری با دو کلمه سخت و خشن دیکتاتور منطقه را در جای خود می نشاند و می فرمایند آمریکا شیطان بزرگ است به سبب این بوده که مقام معظم رهبری نه یک رهبری سیاسی بلکه رهبری قرآنی و ولایی است.


وی با تاکید بر این که عزت و عظمت ملت ایران مرهون بهره گیری از قرآن و ولایت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سایه بهره گیری از قرآن و ولایت تواسته به جایگاه ارزنده و والایی دست پیدا کرده و به الگویی ارزشمند تبدیل شود.


حجت الاسلام علیزاده با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم تصریح کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل، بیستمین دوره مسابقات اذان و نخستین دوره مسابقات دعاخوانی در سطح استان برگزار می شود که در مرحله شهرستانی بیش از 65 هزار نفر ثبت نام کردند.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران ادامه داد: مرحله استانی مسابقات قرآنی به مدت سه روز در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می شود که 239 نفر از برادران و 210 نفر از خواهران برتر شهرهای استان در این مسابقات حضور دارند.


وی با اشاره به این که 13 داور استانی و کشوری در این دوره از مسابقات حضور دارند، گفت: نفر نخست هر رشته به مسابقات کشوری راه پیدا می کند که در مجموع 15 نفر از مازندران در مرحله کشوری شرکت می کنند.


حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: مازندران از جایگاه ارزنده ای برخوردار است که باید بتوانیم در مسابقات کشوری در طراز این استان وارد شویم تا بتوانیم افتخارات ارزشمندی را کسب کنیم.


گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، مدیران استانی و شهری و فعالان قرآنی در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد./1314/202/ب1

ارسال نظرات