۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۰۱۹۸۵
نمایشگاه مطبوعات؛

وزیر دادگستری: برجام می تواند روزنه نفوذ باشد چون دغدغه بسیاری برای دشمنان ایجاد کرده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری با اشاره به توصیه برخی از مراجع در زمینه ضرورت حفظ وحدت و رسانه ای نشدن اختلافات بین مسؤولان گفت: این گونه مسائل اختلاف نیست بلکه دو اظهار نظر است، آستانه تحمل ها نباید کم باشد، نقد را همه انجام می دهند البته شاید ما نپسندیم که رؤسای قوا نباید یکدیگر را نقد کنند.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری امروز پنجشنبه با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب نسبت به مسأله نفوذ بر مقابله با این نقشه دشمن تأکید کرد و گفت: هر زمان که ما قدرت پیدا کنیم زمینه های نفوذ بیشتر می شود.


وی افزود: از آنجایی که برجام یک قوت و قدرت جدی برای نظام ایجاد کرده و دستاوردی ارزشمند برای کشور به شمار می رود حتما می تواند حوزه نفوذی را ایجاد کند چون دغدغه های بسیاری را برای دشمنان ایجاد کرده است.


وزیر دادگستری با بیان این که نفوذ منطقه ای و بین المللی کشور افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: در آینده توان اقتصادی کشور افزایش پیدا خواهد کرد، اگر تلاش و همت صورت گیرد وضعیت علمی و آموزشی کشور نیز با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.


حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: با توجه به افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران دشمنان تحریک می شوند و در صدد نفوذ بر می آیند و می خواهد انقلاب را زمین گیر کرده و استحاله کنند، مسأله نفوذ سیر تاریخی دارد؛ رهبر معظم انقلاب نیز با هشدار به موقع خواستار هوشیاری مسؤولان شدند؛ امروزه باید آمادگی ها در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیشتر باشد و باید نگران نفوذ بیشتر دشمن باشیم؛ همت فرهیختگان، حوزویان و دانشگاهیان باید در جهت مقابله با نفوذ افزایش پیدا کند.


حجت الاسلام پور محمدی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار خبرگزاری رسا درباره توصیه برخی از مراجع در زمینه ضرورت حفظ وحدت و رسانه ای نشدن اختلافات بین مسؤولان و سران قوا، ابراز داشت: این گونه مسائل اختلاف نیست بلکه دو اظهار نظر است، آستانه تحمل ها نباید کم باشد، نقد را همه انجام می دهند البته شاید ما نپسندیم که رؤسای قوا نباید یکدیگر را نقد کنند.


وی عنوان کرد: شاید توصیه مراجع مکرم و دلسوزان این باشد که در این سطح نباید نقد مشاهده شود یا جملات کمی تند شنیده نشود که البته درست است اما باید آستانه تحمل را افزایش داد./1323/پ200/ج

ارسال نظرات