۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۳۰۲۵۱۳
استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد:

فرامین ۹ گانه رهبری دستور العمل دولت برای اجرای برجام باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که برخی از مسؤولان دستگاه دیپلماسی در این فکر هستند که با طفره رفتن از برخی اصول خواهند توانست از دشمن امتیازاتی را بگیرند، گفت: فرامین ۹ گانه رهبری باید دستور العمل دولت برای اجرای برجام باشد
حجت الاسلام قاسم ارمي ارمکي

حجت الاسلام قاسم ارمی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور، فصل الخطابی بر نتیجه مذاکرات است، گفت: دستگاه دیپلماسی ایران به دنبال اجرا کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی افزود: در مقام اجرا سازی فرامین رهبری مماشات و مداراتی صورت می گیرد، اما باید آنچه مدنظر ایشان است را عملی کرد، نه آن که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را تفسیر به رأی کنیم و آن را اجرا کنیم.

 

حجت الاسلام ارمی با اشاره به نارضایتی رهبری از بی توجهی و تفسیر غلط از فرمایشات ایشان، گفت: دستگاه دیپلماسی باید عینا مطابق با منویات رهبری عمل کند، چرا که فرامین ایشان به مصلحت نظام است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر عدول نکردن از فرامین رهبری، گفت: برخی از مسؤولان دستگاه دیپلماسی در این فکر هستند که با طفره رفتن از برخی اصول خواهند توانست از دشمن امتیازاتی را بگیرند.

 

وی با تأکید بر این که برای اجرای برجام باید طرف مقابل شروع کننده باشد، چرا که ما به آمریکا اعتماد نداریم، گفت: ایران نمی تواند تأسیسات هسته ای خود را از کار بیندازد و منتظر اقدام آنها باشد.

 

به گفته وی، تاکنون وعده های طرف مقابل در مذاکرات هسته ای محقق نشده است که نمونه آن آزاد نکردن پول های بلوکه شده ایرن توسط استکبار است.

 

حجت‌الاسلام ارمی با بیان این که ممکن است دشمن برخی از تحریم ها را لغو کند، اما به دنبال تحریم های جدید باشد، گفت: مسؤولان باید فرمایشات رهبری را در بحث برجام عملی کنند تا شاهد خسران در برجام نباشیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تقدیر از زحمات دستگاه دیپلماسی در موضوع برجام، گفت: فرامین 9 گانه رهبری در نامه به رییس جمهور باید دستور العمل دولت برای اجرای برجام باشد./1307/302/ب2

ارسال نظرات