۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۳۰۲۹۷۷
آیت‌الله علما با اشاره به حوادث تروریستی در فرانسه:

کشورهای حامی تروریست در منجلاب گروهک‌های دست‌نشانده خود گرفتار می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: اسلام همواره کشتن افراد بی گناه را محکوم می کند اما قطعا کشوری که از تروریسم حمایت و پشتیبانی کند در نهایت خود را در منجلاب گروهک های دست نشانده خواهد دید و متضرر می شود.
آيت الله علما شهدا شهدا1 شهدا2 شهدا3 شهدا4 آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به همراه جمعی از روحانیان، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فعالان فرهنگی استان کرمانشاه با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.


آیت الله علما با اشاره به اینکه خداوند متعال فضائل اخلاقی را ذاتا به رزمندگان اسلام داده بود عنوان داشت: ویژگی های رزمندگان اسلام فوق العاده بود، شهدا، جانبازان و ایثارگران با گذشتن از جان خود به انقلاب اسلامی اعتبار بخشیدند.


وی در ادامه افزود: رزمندگانی که به اسارت دشمن بعثی در می آمدند با تحمل سختی و شکنجه های نیروهای صدام، به آن ها درس مقاومت و پایداری دادند و حتی بسیاری از نیروهای بعثی رزمندگان ایرانی را الگوی خود قرار می دادند و تحت تأثیر فضائل اخلاقی غیورمردان ایرانی قرار می گرفتند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر کشوری که برای پاسداری از اعتقادات خود تلاش کند و همانند انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کند قطعأ کشورش از تهاجم دشمنان ایمن می گردد.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تحولات فرانسه ابراز کرد: اسلام همواره کشتن افراد بی گناه را محکوم می کند اما قطعا کشوری که از تروریسم حمایت و پشتیبانی کند در نهایت خود را در منجلاب گروهک های دست نشانده خواهد دید و متضرر می شود.


آیت الله علما با بیان اینکه حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی سبب وحشت دشمنان می شود، بیان داشت: همواره دشمنان اسلام و انقلاب از اتحاد و همبستگی مسلمان رنج می برند، حفظ این انسجام از ضروریات به شما می رود.


گفتنی است، در پایان آیت الله علما با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس عزیز ملکی تجلیل کردند./857/202/ب1

ارسال نظرات