۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۰۳۰۸۱
رییس دانشگاه پیام نور لرستان:

رسانه نقش بسزایی در گسترش فعالیت های فرهنگی جامعه دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان این که رسانه و مطبوعات در جامعه نقش بسزایی در گسترش فعالیت های فرهنگی دارند، گفت: در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی باید از نشریات و رسانه ها حمایت کرد.
رسانه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا جعفری، رییس دانشگاه پیام نور لرستان، ظهر امروز در برگزاری در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره نشریات دانشگاهی استان گفت: ایجاد ارتباط و تبادل تجربیات از اهداف برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی است.


وی با بیان این که رسانه و مطبوعات در جامعه نقش بسزایی در گسترش فعالیت های فرهنگی دارند، افزود: نشریات دانشگاهی محلی برای آزمایش دانشجویان و آماده سازی آنان برای ورود به جامعه است.


جعفری نشریات دانشجویی را از مهم ترین فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها بیان کرد و گفت: تقویت فعالیت های دانشجویی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی است.


وی با بیان این که نشریات دانشجویی می توانند در تقویت دانشگاه ها، تأثیر گذاری و آنها مؤثر باشند، افزود: ارج نهادن به فعالیت دانشجویی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.


رییس دانشگاه پیام نور لرستان سیاست دانشگاه را در زمینه نشریات دانشجویی، ارتقای این نشریات دانست و ادامه داد: با برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست های هم اندیشی و جشنواره ها به دنبال ارتقای نشریات دانشجویی هستیم.


وی معرفی دستاوردها و توانمندی های دانشجویان را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد و عنوان داشت: در سالی که مزین به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی است، برگزاری این جشنواره می تواند نقش مؤثری  در جهت تبیین شعار سال داشته باشد.


جعفری در ادامه با اشاره به این که دانشگاه پیام نور لرستان دارای  25 هزار دانشجو در 85 رشته تحصیلی و در مقاطع تحصیلی مختلف است، افزود: دانشگاه پیام نور یکی از رویش های انقلاب در جهت برقراری عدالت آموزشی و اجتماعی است.


وی با تأکید بر این که قلم دانشجو باید به تبیین مسائل فرهنگی و روز جامعه بپردازند، گفت: در نشریات دانشجویی باید به معرفی خلاقیت های دانشجویی، اقتصادی پرداخته شود.


جعفری با بیان این که کار گروهی قدرت همدلی و همزبانی را در بین دانشجویان تقویت می کند، ادامه داد: در نشریات دانشجویی زمینه ارتقای قدرت تفکر دانشجو بالا می رود./9459/203/ب1

ارسال نظرات