۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۰۳۲۱۵
آیت الله حیدری:

پیاده روی اربعین حرکتی پرشور و فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم رونمایی و برافراشتن پرچم امام حسین(ع) در مرز چزابه که با حضور شخصیت های گوناگون برگزار شد، گفت: با اربعین حسینی حرکتی پرشور و عظیم فرهنگی آغاز خواهد شد.
رونمايي از پرچم امام حسين(ع) در مرز چذابه آيت الله حيدري رونمايي از پرچم امام حسين(ع) در مرز چذابه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، عصر امروز در مراسم رونمایی از پرچم امام حسین(ع) که در مرز چزابه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که در این روز به مناسبت اربعین حسینی در حرکتی زیبا و پرشور در حال انجام شدن است، ابراز داشت: رونمایی و برافراشتن پرچم امام حسین(ع) نماد حرکت اربعین حسینی(ع) است.

 

وی با بیان این که به حمدالله در سال های اخیر حرکت فوق العاده ای در استان خوزستان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: هیأت های عزاداری بسیاری در قالب موکب ها خیمه زده اند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که این هیأت ها در حقیقت از زائران امام حسینی(ع) استقبال می کنند و اجر و پاداش خدمت رسانی به زوار حضرت را برای خود بهره گرفته اند، گفت: در مراسم رونمایی از پرچم امام حسین(ع)، این حرکت عظیم فرهنگی آغاز می شود.

 

لازم به ذکر است، مراسم رونمایی از پرچم امام حسین(ع) با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت الله حیدری، مسؤولان کشوری و استانی در مرز چزابه و در آستانه اربعین حسینی(ع) برگزار شد./9453/302/ب1

ارسال نظرات