۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۰۳۶۰۹
استاد حوزه و دانشگاه:

بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت فقیه تعالی بخش آرمان‌های نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه تعالی بخش آرمان های نظام اسلامی است و نظام بدون ولایت و رهبری به بیراهه می رود.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در همایش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش دشت سر که در حسینیه روستای کچب کلوای آمل برگزار شد با بیان این که شهدا افتخارات ارزشمند نظام اسلامی هستند، گفت: عزت و عظمت نظام اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیتی داریم به برکت خون های پاک شهدا است که باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و نباید این عزیزان را فراموش کنیم.


وی با بیان این که کسی نمی تواند بگوید در مکتب امام خمینی(ره) هستم ولی مطیع رهبری معظم انقلاب نیستم، بیان داشت: ضرورت دارد از رهنمودهای ولایت فقیه به بهترین نحو ممکن در جامعه بهره گیری کرده و در عمل پیرو ولایت فقیه باشیم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه تعالی بخش آرمان های نظام اسلامی است که نظام بدون ولایت و رهبری به بیراهه می رود.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که وجود مقام معظم رهبری به عنوان نعمت ارزشمندی برای همه ما و از عنایات حضرت حق است، بیان داشت: مردم ما انس و ارادت خاصی نسبت به ولایت فقیه دارند و مدیری که خود را خادم مردم می داند باید در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری کوشا باشد.


وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در تمام بیانات خود بحث تحقق اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند که ضرورت دارد برای تحقق این شعار بتوانیم بسیج اقتصاد مقاومتی را راه اندازی کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: روستاها بستر خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند که باید برنامه ریزی و اهتمام شایسته ای در مسیر ترویج آن در سطح روستاها صورت گیرد.


 استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مدیران خادم مردم هستند که باید در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود کوشا باشند، گفت: نیاز است مدیران انسجام و همدلی را سرلوحه تلاش های خود قرار دهند که اگر کسی در کارش پیشرفتی ندارد در خط بداخلاقی است.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که مردم ما شایسته بهترین خدمات و تلاش ها هستند، بیان داشت: نیاز است با وحدت و همدلی در راستای رفع مسائل و مشکلات کوشا بوده و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.


وی خاطرنشان کرد: مدیران باید در انجام فعالیت های خود مراقبت های شایسته ای از بیت المال و حق الناس صورت داده و توجه ویژه ای نسبت به آن داشته و خدمت گذار واقعی مردم باشند.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد که باید در راستای بهره گیری از آن کوشا باشیم./1314/202/ب1

ارسال نظرات