۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۰۴۵۲۲
رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دشمن به دنبال تضعیف خودباوری ملت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده گفت: 8 و 9 دی از روزهایی است که با حماسه حضور ملت در تاریخ ماندگار ماند؛ بصیرت و دشمن شناسی محور برنامه های 9 دی و دهه فجر است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، پیش از ظهر امروز در جمع اعضا کمیته سیاستگذاری 8 و 9دی و دهه فجر، اظهار داشت: 8 و 9 دی از روزه هایی است که با حماسه حضور ملت در تاریخ ماندگار ماند.


وی روز های 9 دی، 22 بهمن و انتخابات را رویداد های مهم و تعیین کننده عنوان و تصریح کرد: این سه رویداد در سرونوشت و اقتدار کشور مؤثر است، راهپیمایی 22 بهمن همه ساله با حضور حماسی ملت انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می کند.


حجت الاسلام تقی زاده انتخابات را یک رویداد مهم و تأثیر گذار دانست و ابراز داشت: در سال جاری نیز انتخابات مانند سال های گذشته با شکوه و عظمت بالایی برگذار خواهد شد، انتخابات در حقیقت حماسه دیگری برای نمایش اقتدار و عظمت کشور است.


وی با اشاره به حساسیت برخی ها در درون کشور در مسأله شعار مرگ بر آمریکا و طرح آن در 13 آبان، خاطرنشان کرد: این هدایت ها و رهنمود های امام خامنه‌ای بود که بار دیگر مسیر را برای همگان مشخص کرد و شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر طنین انداز شد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به محور های همایش ها و برنامه ها بزرگداشت 9 دی و دهه فجر، افزود: بصیرت افزایی یکی از محور های این مراسمات خواهد بود، همایش های بصیرت افزایی در سالروز گرامیداشت 9 دی برگزار خواهد شد.


وی اهمیت مسأله بصیرت را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: این بصیرت و شناخت مردم بود که با حضور به موقع و ارزشمند خود حماسه 9 دی را آفریدند و خط بطلانی بر خیالات آشفته دشمن کشیدند و توطئه براندازی نظام را خنثی کردند.


حجت الاسلام تقی زاده امید آفرینی را محور دیگر دانست و خاطرنشان کرد: همیشه باید در دل ملت امید به انقلاب و رهبری را پروش داد، دشمن تلاش دارد تا مردم را نسبت به انقلاب و رهبری و کارآمدی نظام اسلامی دچار یأس و نا امیدی کنند.


وی با تأکید بر دشمن شناسی، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن حقیقی کشور خواند و افزود: با توجه به اهمیت دشمن شناسی یکی از محور های مورد توجه است، همدلی و همزبانی، که شعار سال بوده و با اهمیت است محور دیگر برای تببین است.


حجت الاسلام تقی زاده خود باوری و اعتماد به نفس ملی را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: دشمنان به دنبال  تضعیف نظام هستند، زیر سوال بردن کارایی و اعتماد به نفس نظام مد نظر دشمنان است، از این رو محور دیگر خودباوری و اعتماد به نفس ملی است./854/202/ب3

ارسال نظرات