۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۰۴۹۷۸
استاد حوزه و دانشگاه:

تاریخ سرشار از توطئه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی است/ بهره‌گیری از تفکر بسیجی تعالی بخش آرمان های نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تاریخ انقلاب اسلامی فراوان توطئه‌ها و فتنه های آمریکا و استکبار جهانی را به یاد دارد، گفت: تاریخ سرشار از توطئه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی است که اسناد و مدارک آن نیز وجود دارد که تلاش داشتند به هر صورتی در برابر انقلاب ما قرار گیرند.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان امیری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان هزارسنگر آمل که در محوطه سپاه ناحیه آمل برگزار شد با بیان این که بسیج در همه عرصه ها به خوبی درخشش داشته است، گفت: بسیج بود که توانست در برابر تمام توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و مقاومت شایسته ای داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که بسیج بازوی توانمند نظام اسلامی است، بیان داشت: بسیج توانسته است با تلاش های ارزشمند نیروهای خود در عرصه های مختلف برکات و دستاوردهای ارزنده ای صورت دهد.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره تلاش کردند در مسیر مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند که توطئه های آن ها می‌توانست هر حکومتی را از پای درآورد.


حجت الاسلام محمدیان با بیان این که تاریخ انقلاب اسلامی فراوان توطئه ها و فتنه های آمریکا و استکبار جهانی را به یاد دارد، تصریح کرد: تاریخ سرشار از توطئه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی است که اسناد و مدارک آن نیز وجود دارد که تلاش داشتند به هر صورتی در برابر انقلاب ما قرار گیرند.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در تمام صحنه ها با رژیم صهیونیستی همدست بوده و اهتمام بسیاری داشتند تا زمینه تضعیف و مقابله با انقلاب را صورت دهند که نتوانستند کاری از پیش برند.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل افزود: آمریکا و ایادی استکبار جهانی امروز نیز در کشورهای منطقه به دنبال نقش آفرینی بوده و تلاش دارند سیاست ها و اهداف شوم خود را  محقق کرده و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند.


وی ادامه داد: بهره‌گیری از تفکر بسیجی تعالی بخش آرمان های نظام اسلامی است که ضرورت دارد در مسیر ترویج ارزش های والای انقلاب کوشا بوده و اهتمام شایسته ای در این راستا صورت دهیم.


حجت الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: بسیج است که می‌تواند انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود برساند که باید از تفکر ارزشمند بسیجی در امور مختلف و برنامه های خود به درستی استفاده کنیم.


سرهنگ پاسدار حکمت داج لیری، فرمانده سپاه ناحیه آمل در این مراسم با بیان این که بسیجیان لشکر مخلص خدا و دژ مستحکمی برای نظام اسلامی هستند، گفت: بسیجیان توانستند در عرصه‌های مختلف بای نظام اسلامی اثرآفرین و ثمربخش باشند.


وی با اشاره به این که بسجیان به نحوی شایسته در مسیر تحکیم و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می کنند، بیان داشت: همه بسیجیان به عنوان پاسداران انقلاب در برابر ایادی استکباری که هر لحظه برای نابودی نظام اسلامی برنامه ریزی می کنند قرار می گیرند.


فرمانده سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تحقق خواسته های خود هستند که ضرورت دارد با بصیرت و هوشیاری در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه گام برداشته و تفکر بسیجی را به بهترین نحو ممکن دنبال کنیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات