۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۳۰۵۲۵۵
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

ملت ایران تسلیم خواسته های ایادی استکباری نمی شود

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که فرهنگ مقاومت و ایستادگی در میان مردم ایران اسلامی وجود دارد، گفت: دشمنان می دانند ملت ایران به هیچ وجه تسلیم خواسته های ایادی استکباری نشده و در مسیر آرمان های والای نظام اسلامی قرار دارد.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس امشب در یادواره شهید سید حسن فاطمی که در روستای حسین آباد از توابع بخش دابودشت آمل برگزار شد با بیان این که در منطقه شرایط ویژه و کلاف سردرگمی در حال اتفاق است، گفت: اگر ذره ای تصمیم نادرست گرفته شود منطقه به آتش کشیده می شود.


وی تصریح کرد: اتفاقی که میان کشورهای ترکیه و سوریه می افتد کسی نمی داند چه می شود و خدا کمک کند تا هرچه زودتر از این شرایط خارج شود که در صورت ادامه اثرات ناگواری خواهد داشت.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: اگر روسیه در راستای پاسخ گویی گام برمی داشت ناتو نیز متعهد ترکیه است که حضور پیدا کرده و شرایط نامناسبی در منطقه صورت می گرفت.


یوسفیان ملا با بیان این که امروز می بینیم در میان ناآرامی های کشورهای منطقه ایران اسلامی در امنیت و آرامش است، بیان داشت: کشورمان جزیره ثبات و آرامش است که این امر ارزشمند را مرهون خون های پاک شهدای گرانقدر نظام اسلامی هستیم.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که فرهنگ مقاومت و ایستادگی در میان مردم ایران اسلامی وجود دارد، افزود: دشمنان می دانند ملت ایران به هیچ وجه تسلیم خواسته های ایادی استکباری نشده و در مسیر آرمان های والای نظام اسلامی قرار دارد.


وی با اشاره به این که دشمنان در طول جنگ تحمیلی تلاش های بسیاری انجام دادند ولی نتوانستند خواسته های خود را عملی کنند، گفت: ایثار و مقاومت ارزشمندی از سوی رزمندگان ما صورت گرفته است و یک وجب از خاک کشورمان را به بیگانگان ندادیم.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس خاطرنشان کرد: هر روز درگیری ها و کشتار بسیاری در کشورهای منطقه وجود دارد ولی به حول قوه الهی کسی توان ندارد به ایران اسلامی نگاه چپ داشته باشد که باید شکرگزار باشیم.


یوسفیان ملا با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و امنیت ایران اسلامی هستند، گفت: شهدای ما ایثارگری های ارزشمندی از خود صورت داده و خون های پاک خود را در مسیر اعتلای نظام اسلامی دادند که ضرورت دارد قدردان این عزیزان باشیم.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد که نیاز است در مسیر ترویج و تحکیم آرمان های نظام اسلامی کوشا باشیم.


وی تصریح کرد: وقتی آرامش و امنیت در کشور وجود داشته باشد می توانیم کارها و پروژه های بزرگ را برای آسایش مردم و پیشرفت و توسعه کشورمان صورت دهیم.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس بر ضرورت خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و بیان داشت: مدیران باید از فرصت های موجود برای خدمت گزاری شایسته به مردم بهره گیری کنند که تلاش داریم از تمام توان برای این مردم گام برداریم./1314/202/ب1

ارسال نظرات