۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۰۵۳۳۳
با سخنرانی نماینده خبرگان رهبری؛

مراسم عزاداری اربعین حسینی در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی مراسم عزاداری و سخنرانی از سوی آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اهواز برگزار می شود.
مراسم عزاداري و سخنراني اربعين حسيني توسط آيت الله شفيعي

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و برگزاری مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با سراسر کشور، مراسمی از سوی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اهواز برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، به این مناسبت مراسم عزاداری و سخنرانی روز اربعین از سوی آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 11 آذرماه سال جاری ساعت 9:15 صبح برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این مراسم در مسجد آیت الله شفیعی به نشانی اهواز، میدان شهدا با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب و فضلا برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، این مراسم همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، براساس سنتی همه ساله، در این روز همراه با قرائت زیارت اربعین حسینی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این محل به عمل می رسد.

 

گفتنی است، مراسم سخنرانی و عزاداری امام حسین(ع) نیز در دو ماه محرم و صفر با سخنرانی آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار و تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت./9453/102/ب1

ارسال نظرات