۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۰۵۴۵۹
آیت الله نظری:

رشد و بالندگی کشور در گرو وحدت و همدلی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری با تأکید براین که همدلی و همزبانی مسیر رشد و توسعه را هموار می کند، گفت: عزت و اقتدار کشورمان در گرو وحدت و همدلی آحاد جامعه است.
حضرت آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در دیدار مجید حسین زادگان، فرماندار مرکز استان، وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: آحاد جامعه به ویژه مسؤولان باید با محبت، اتحاد، همفکری و همدلی در جهت خدمت به مردم و توسعه کشور و استان گام بردارند.

 

وی با تأکید براین که همدلی و همزبانی مسیر رشد و توسعه را هموار می کند، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کشورمان در گرو وحدت و همدلی آحاد جامعه است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود با بیان این که عمر انسان سرمایه ای است که ثبات ندارد، گفت: انسان تا می تواند باید خیر خواه و خیررسان باشد، چون سعادت و تعالی انسان در انجام کارهای خیر است.

 

استاد سطح عالی حوزه، مسؤولیت ها را امانتی برای خدمت به اسلام، انقلاب و مردم دانست و خاطرنشان کرد: در مسؤولیت هایی که بر عهده می گیریم تنها باید به دنبال خدمت و خیرخواهی باشیم.

 

وی با تأکید براین که انسان در همه امور مسؤولیت ها باید به دنبال جلب رضای الهی باشد، تصریح کرد: اگر بشر به خداوند متعال اعتقاد داشته و در مسیر رضای الهی گام بردارد به حتم خداوند نیز حمایت خواهد کرد.

 

استاد سطح عالی حوزه با تأکید بر این که یک مسؤول در جایگاه و مقامی که قرار دارد نباید تنها به رأی خود عمل کند، افزود: تنها راه رسیدن به هدف عالی بهره گیری از دین به عنوان یک نسخه جامع و کامل است.

 

آیت الله نظری با اشاره به این که مفهوم بندگی در جلب رضایت خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: رفاه، پیشرفت و سعادت همه در بندگی خداوند متعال خلاصه شده است که در سایه اسلام، قرآن، بیانات ائمه معصومین(ع) و همچنین علما و فقهای دینی حاصل خواهد شد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با تأکید براین که خدمت به مردم بالاترین عبادت است، افزود: انسان باید تا زمانی که در قید حیات است در مسیر خیر و خدمت به مردم گام بردارد.

 

وی با بیان این که مازندران سبق تشیع دارد، ادامه داد: دیار طبرستان از جمله نخستین مناطقی بود که اسلام ناب شیعی را پذیرفتند و شیعه علوی از این استان شکل گرفت.

 

مجید حسین زادگان، فرماندار جدید ساری نیز در این دیدار با اشاره به خدمات انقلابی حضرت آیت الله نظری در دوران نهضت انقلاب و پس از آن، ایشان را پناهگاه مردم در استان توصیف کرد و خطاب به ایشان گفت: شما در همه صحنه ها و عرصه ها حامی اقشار مختلف مردم بودید و به همین دلیل است که مردم به شما علاقه مند هستند.

 

وی با تأکید براین که محبت و مردم داری حضرتعالی همواره گسترده بوده است، افزود: روحیه خدمت و مردم داری شما موجب شده تا مردم به صورت ریشه ای به شما علاقه مند شوند./950/202/ب1

ارسال نظرات