۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۰۵۸۷۴
امام جمعه موقت اهواز:

جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری جمعی و همه جانبه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در نخستین همایش «محرم و خیر جمعی» گفت: مسأله ناهنجاری‌های اجتماعی فقط با کار اقتصادی یا فرهنگی و دیگر موارد قابل حل نبوده و یک همکاری جمعی و همه جانبه می طلبد تا بتوان کلیه مسائل و معضلات اجتماعی را بهبود بخشید.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین همایش «محرم و خیر جمعی» ظهر امروز با حضور روزبه کردونی مدیر کل دفتر آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز، مدیر کل و مسؤولان بهزیستی و جمعی از مسؤولان و خیران استان در اهواز برگزار شد.

 

براساس این گزارش، این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، در ادامه روزبه کردونی، مدیر کل دفتر آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، با این که در مسائل اجتماعی برخی روندهای نامطلوب وجود دارد اما ظرفیت های بسیار امیدوار کننده ای در کشور موجود است، ابراز داشت: خیران یکی از این ظرفیت ها هستند که می توانیم به کمک آنها بسیاری از مسائل و معضلات اجتماعی را بهتر و راحت تر حل کرد.

 

وی با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به یک اولویت سیاستی دستگاه های ذیربط تبدیل شده، ادامه داد: امیدواریم با افزایش هماهنگی‌های بین بخشی، گسترش نقش مؤوسسات غیر دولتی، حضور مؤثرتر و فعال تر خیرین و استفاده بهینه از ظرفیت تعلقات دینی و باورهای مذهبی مردم، شاخصه های وضعیت اجتماعی کشور بهبود یابد.

 

بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: با توجه به این که اعتماد کاملی به مجموعه بهزیستی وجود دارد، خیرین عزیز همکاری و همراهی خوبی با این مجموعه دارند.

 

وی افزود: بحث ناهنجاری های اجتماعی فقط با کار اقتصادی یا فرهنگی و دیگر موارد قابل حل نبوده و یک همکاری جمعی و همه جانبه می طلبد تا بتوان کلیه مسائل و معضلات اجتماعی را بهبود بخشید.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اربعین حسینی به بزرگترین تجمع و همایش در دنیا تبدیل شده و از همه دنیا شیعیان در اربعین به زیارت بارگاه ابا عبدالله(ع) می‌آیند، خاطرنشان کرد: این روح جمعی است که میلیون‌ها انسان را در کنار هم جمع کرده است./9453/203/ب2

ارسال نظرات