۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۳۰۶۱۴۳

فعالیت راویان انتظار در خیمه اربعین حسینی مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران از فعالیت راویان انتظار برای تبیین سلوک و سبک زندگی منتظران امام زمان(عج) در خیمه اربعین حسینی این مکان مقدس خبر داد.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد نصیری با اشاره به اقدامات مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران در اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران وعده‌گاهی است که منتظران حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) در آن گرد هم می‌آیند خیمه اربعین حسینی با حضور راویان انتظار در این مکان مقدس مستقر شد که در آن به تبیین سلوک و سبک زندگی منتظران اشاره می‌شود.


وی ادامه داد: یکی از محورهای راهبردی در فعالیت‌های گروه راویان انتظار تشریح وظیفه منتظر در عصر غیبت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و توجه به ولایت مطلقه فقیه است که با جریان‌شناسی مبتنی بر قرآن و سیره اهل بیت به بصیرت افزایی در میان نسل جوان به عنوان افسران جنگ نرم اشاره می‌شود.


مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در این طرح 100 نفر ساعت کارشناس تخصصی در سه نوبت صبح، عصر و شب مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: این کارشناسان با شناسایی اردوها و کاروان‌های زیارتی اقدام به ثبت مشخصات آنها نموده و با ارائه بسته‌های تبرکی به میزبانی آنان می‌پردازند.


حجت‌الاسلام نصیری تصریح کرد: راویان انتظار به تبیین و تشریح تاریخچه و اعمال مسجد مقدس جمکران و سایر ویژگی‌های این مکان مقدس به زائران و نمازگزاران می‌پردازند.


وی خاطرنشان کرد: کاروان‌ها و اردوهای زیارتی مسجد مقدس جمکران جامعه هدف گروه تبلیغی راویان انتظار هستند که با شعار عبودیت و مهدویت به تشریح «فرهنگ انتظار و سبک زندگی اسلامی» می‌پردازند و با دنبال کردن و مدیریت جریان‌های انحرافی مهدویت، معارف اسلام ناب محمدی را تبلیغ می‌کنند تا مردم دچار گمراهی نشوند./1323/د102/ف

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات