۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۰۶۲۷۲
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد مطرح کرد؛

تحقیق و پژوهش رمز موفقت طلاب/ برگزاری کلاس‌های ورزشی در مدرسه علمیه صادقیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد نقش ورزش را در سلامت جسم و روح طلاب مهم ارزیابی کرد و گفت: طلاب افزون بر ساعات تحصیل در مدرسه باید به صورت آزاد و مستمر به تحقیق و پژوهش بپردازند چراکه رمز موفقیت یک طلبه در مطالعه، تحقیق و پژوهش است.
ورزش طلاب

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در مدارس علمیه باید همزمان با تحصیل طلاب به سلامت روحی، روانی و جسمی آنان نیز توجه شود.


وی با بیان این که دوره های آموزشی و کارگاه های آموزشی گوناگونی در طول سال با حضور طلاب برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این کلاس ها ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب است.


حجت الاسلام شمسی فر علم و اخلاق طلبه را مهم ترین سلاح تبلیغی آنان بیان کرد و عنوان داشت: در مدارس زمینه لازم برای طلاب در جهت فراگیری علم روز فراهم می شود.


وی تصریح کرد: طلاب افزون بر ساعات تحصیل در مدرسه باید به صورت آزاد و مستمر به تحقیق و پژوهش بپردازند چراکه رمز موفقیت یک طلبه در مطالعه، تحقیق و پژوهش است.


مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به درنظرگرفتن برنامه های ورزشی طلاب همراه با تحصیل اظهار داشت: در طول هفته طلاب در کلاس های ورزش شرکت می کنند.


حجت الاسلام شمسی فر خاطرنشان کرد: برنامه شنا به صورت یک روز در هفته برای طلاب درنظرگرفته شده است و طلاب هر هفته در کلاس های شنا و فوتسال حضور دارند.


وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی فنون رزمی ویژه طلاب مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد خبر داد و افزود: در روزهای آینده این دوره با شرکت طلاب علاقمند برگزار می شود.


حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به این که از اساتید برجسته جهت برگزاری این دوره رزمی دعوت شده است، یادآور شد: دوره آموزشی تکنیک های دفاع شخصی و رزمی با حضور مربیان سپاه استان لرستان برگزار خواهد شد.


وی در ادامه یادآور شد: دوره آموزشی ورزشی تکنیک های دفاع شخصی و فنون رزمی با همکاری بسیج طلاب و مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار می شود.


مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به نام نویسی طلاب علاقه مند جهت شرکت در این دوره آموزشی عنوان داشت: هدف از برگزاری این دوره ی آموزشی و ورزشی به صورت یک نیاز برای طلاب در نظر گرفته شده است./9459/302/ب1

ارسال نظرات