۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۳۰۶۳۲۰
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه:

پیام اربعین حسینی مودت و مقابله با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان به مناسبت اربعین حسینی گفت: پیام اربعین حسینی مودت در میان مؤمنان و مقابله با تهدیدات دشمنان است.
اربعين حسيني

حجت الاسلام میثم ساکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  با بیان این که در مرز چذابه قطعه زمینی برای استقرار مواکب هر شهرستان در نظر گرفته شد، گفت: جلساتی در این زمینه با مسؤولان شهرستان برگزار و 15 موکب نیز برای ارائه خدمت رسانی به زوار که یکی از آنها  مختص بانوان بود، تشکیل و در بخش فرهنگی و خدماتی به فعالیت پرداختند.

 

وی پذیرایی، اسکان، ایستگاه فرهنگی و صلواتی، اعزام مبلغ، سخنرانی و برگزاری گفتمان های دینی را از فعالیت های صورت گرفته مواکب این شهرستان در مرز چذابه دانست و گفت: در داخل شهرستان نیز برنامه های گوناگونی به مناسبت اربعین حسینی توسط مجموعه های دینی و مردمی همچون ایستگاه صلواتی و فرهنگی و سخنرانی برگزار شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه نام نویسی و معرفی مواکب جهت ارائه خدمت به زوار در اربعین حسینی در مرز چذابه را منوط به توانمندی‌های آنها دانست و گفت: اداره تبلیغات در این زمینه مجوز صادر کرده و تأمین بسیاری از نیازهای آنها با همکاری ادرات و نهادهای شهرستان صورت گرفته است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که صاحبان مواکب داوطلبانه و خودجوش، خود را موظف به ارائه خدمات به زوار کرده‌اند، گفت: پذیرایی و اسکان زوار، راه‌اندازی نمایشگاه، نمازخانه و مشاوره از دیگر فعالیت‌های صاحبان مواکب در اربعین حسینی است.

 

حجت الاسلام ساکی با بیان حدیث «الاعمال بالنیات» و این که خلوص نیت مهم‌ترین بخش فعالیت انسان و سنجش اعمال طبق خلوص نیت است، ابراز داشت: اخلاص در عمل موجب بهتر شدن کار و کمک بیشتر خدا و اهل بیت را در پی دارد.

 

وی با بیان این که مسؤولان و مدیران داوطلبانه در زمینه ارائه خدمات به زوار گام برمی دارند، گفت: تمام ادارات خدمت رسان به مواکب در این زمینه باید همکاری کرده و هر کدام در حیطه خود به فعالیت بپردازند.

 

رییس اداره تبلیغات شهرستان هویزه با بیان این که پس از اتمام اربعین، مردم هدایا و نذوراتی را مواکب تقدیم می‌کنند، گفت: با توجه به این که پاداش این نذورات و هدایا چندین برابر است امسال نیز مردم با شوقی مضاعف به تقدیم داشته های خود برای اهل بیت(ع) اقدام می کنند.

 

وی راهپیمایی اربعین حسینی را نشان دهنده همدلی مؤمنان، مقابله با جنگ نرم و دسیسه ها و تهدیدات دشمن دانست و افزود: عزم و قدرت مردم در برابر تهدیدات دشمنان به واسطه اربعین چندین برابر شده و در واقع پیام اربعین حسینی دوستی و مقابله با دشمنی ها است./9453/303/ب2

ارسال نظرات