۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۰۶۴۵۹
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

جناح های سیاسی حق سوءاستفاده از حماسه 9 دی را ندارند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: احزاب و جناح های سیاسی حق بهره برداری و سوءاستفاده از حماسه نهم دی و مراسم گرامیداشت این روز را ندارند.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد یوم الله 9 دی استان خراسان شمالی، با بیان اینکه حماسه نهم دی از سوی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در تقابل با فتنه و فتنه گران خلق شد، افزود: توجه و مراقبت نسبت به فتنه و فتنه انگیزی در تمامی دوران ها اهمیت ویژه ای دارد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در واقع مانور آمادگی مردم ایران برای مقابله با فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی است، اضافه کرد: برگزاری پرشور و شعور مراسم گرامیداشت 9 دی نشان دهنده آمادگی مردم برای ایستادگی در برابر فتنه های جدید است.

 

ریس ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال مهم ترین فتنه در کمین مردم و نظام بحث نفوذ دشمنان است، خاطرنشان کرد: در این زمینه همه مردم و مسؤولان بایستی مراقب بوده و اجازه نفوذ به دشمن و ایادی او را ندهند.

 

حجت الاسلام سالاری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، از انجام برنامه ریزی های لازم به منظور جلوگیری از سوءاستفاده احزاب و جناح های سیاسی از مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی خبر داد.

 

وی ادامه داد: هیچ فرد و یا گروهی حق استفاده سیاسی از مراسم نهم دی را نداشته و با سوءاستفاده کنندگان از این مراسم از هر جناح و گروهی که باشند برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه امسال مراسم محوری گرامیداشت یوم الله نهم دی در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی در محل مسجد انقلاب با حضور سخنران کشوری برگزار می شود، اضافه کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در این مراسم ایجاد شود.

 

نگاه ابزاری به حماسه 9 دی آفت است

محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست، با تأکید بر اینکه گروه ها و احزاب مختلف حق بهره برداری سیاسی از حماسه نهم دی را ندارند، افزود: باید در این زمینه مراقبت های لازم اعمال شود چرا که نگاه ابزاری به حماسه نهم دی آفت است.

 

وی با بیان اینکه نهم دی یکی از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز کشور و نظام اسلامی است، اظهار کرد: در نهم دی ماه سال 88 مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی به ندای رهبری به میدان آمده و نظام اسلامی را بیمه کردند.

 

نوروزیان با تأکید بر گرامیداشت باشکوه این مناسبت، ادامه داد: با وجود این به دلیل آنکه امسال شرایط ویژه انتخاباتی در کشور داریم باید مراقب باشیم گروه ها و جناح های سیاسی خدای ناکرده از این حماسه مردمی در جهت اهداف حزبی خود سوءاستفاده نکنند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه نیازمند احتیاط بیشتر است، خاطرنشان کرد: در این زمینه بایستی تمهیدات لازم از سوی دستگاه های عضو ستاد گرامیداشت 9 دی استان اندیشیده شود.

 

نوروزیان تصریح کرد: باید حماسه یوم الله نهم دی تحت عنوان دفاع از آرمان های نظام اسلامی تکریم شود، نه آنکه جناح های سیاسی از آن برای حمله به گروه های رقیب خود استفاده کنند./9314/302/ب2

ارسال نظرات