۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۰۶۵۶۳
امام جمعه بروجرد:

حفظ روحیه جهادی رمز موفقیت کمیته امداد است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد حفظ روحیه جهادی را رمز موفقیت کمیته امداد دانست و گفت: این روحیه باید روز به روز تقویت شود چراکه کارهای بزرگی در سایه روحیه جهادی در عرصه های گوناگون صورت می گیرد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، صبح امروز در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: شهرستان بروجرد دارای پیشینه غنی فرهنگی است.

 

وی عنوان داشت: وجود 500 نفر روحانی، سه حوزه علمیه، فعالیت 13 واحد دانشگاهی و تحصیل  24 هزار دانشجو در شهرستان بروجرد گواهی بر پیشینه غنی فرهنگی آن است.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که در شهرستان بروجرد پرداخت صدقات رتبه نخست استانی را به خود اختصاص می دهد، افزود: سهم صدقات در شش ماهه نخست امسال حدود 800 میلیون تومان بوده است.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان این که بروجرد در حوزه صدقات حرف‏‎های زیادی برای گفتن دارد، عنوان داشت: از ویژگی‎های این شهرستان بالا بودن فرهنگ انفاق آن است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در زمینه فطریه نیز امسال 209 میلیون تومان فطریه در این شهرستان جمع‎آوری شده است.

 

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: در حوزه توزیع امکانات و اعتبارات در لرستان و وجود بی عدالتی حساسیت های محلی را بیشتر کرده است.

 

وی با بیان این که برقراری و اجرای عدالت در عرصه های گوناگون موجب برطرف شدن مشکلات جامعه و مردم آن می شود، ابراز امیدواری کرد که در سایه برقراری عدالت شاهد رشد و ترقی در عرصه های گوناگون شویم.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که رسالت انبیا و اولیا پیاده کردن عدالت در میان جوامع بشری بوده است، پیروی از سیره و سنت اولیای الهی را امری مهم و واجب دانست.

 

وی در ادامه با بیان این که 5.5 درصد جمعیت شهری بروجرد تحت پوشش کمیته امداد بروجرد هستند، عنوان داشت: کمیته امداد نقش بسزایی در رفع معضل بیکاری دارد.

 

امام جمعه بروجرد تأکید کرد: توجه بیشتر این نهاد در زمینه اشتغال زایی مددجویان کمک بزرگی در رفع بیکاری جامعه است.

 

وی فعالیت های کمیته امداد را ستودنی دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که حفظ روحیه جهادی رمز موفقیت این نهاد است.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر لزوم برخورداری نیروهای مددکاران امداد امام خمینی از روحیه جهادی یادآور شد: این روحیه روز به روز باید تقویت و حفظ شود.

 

وی با یادآوری به این که فعالیت‌های حمایتی و داشتن روحیه جهادی بر کسی پوشیده نیست، افزود: بی شک مهم ترین عامل موفقیت این نهاد تاکنون داشتن روحیه جهادی است.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرروت انجام فعالیت‎های فرهنگی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی بروجرد اظهار کرد: برای انجام فعالیت های فرهنگی باید اردوگاه این نهاد تقویت، توسعه و تجهیز شود.

 

وی در پایان بیان داشت: تقویت اردوگاه کمیته امداد بروجرد و برطرف شدن کمبود نیروی انسانی نیازمند همکاری مسؤولان کشوری است./9459/202/ب3

ارسال نظرات