۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۰۶۷۳۴
امام جمعه پاوه:

حفظ بصیرت مانع نفوذ دشمنان می شود/ سپاه و بسیج ستون فقرات نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: سپاه و بسیج به عنوان ستون فقرات نظام، همواره در جهت حفظ امنیت کشور گام برداشته اند و خوشبختانه امروز ایران از امنیت خوبی در چنین منطقه نا امنی برخوردار است.
ملا قادر قادري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش پرچم داران بصیرت با حضور ائمه جماعت استان، فرماندهان نظامی و سایر مسؤولان ظهر امروز در مجتمع فرهنگی بعثت استان کرمانشاه برگزار شد.


ملا قادر قادری امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه با حضور در این مراسم اظهار داشت: کشور ایران و به خصوص استان کرمانشاه در سایه توجهات خاص خداوند متعال و حضور رهبری دلسوز و دانا در مصلحت دینی و تفاهم و وحدت قرار دارد.


امام جمعه شهرستان پاوه با تقدیر از تلاش های رهبر معظم انقلاب گفت: برگزاری چنین همایش هایی در ارتقای بصیرت و حفظ وحدت کشور مهم و تاثیرگذار است زیرا در این همایش ها درس زمانه شناسی و بصیرت ترویج می شود.


ماموستا قادری یادآور شد: محراب نشینان باید بصیرت را یک ضرورت برای خود بدانند زیرا ائمه اطهار علیهم السلام بسیار بر این امر تاکید داشته اند.


وی ادامه داد: سپاه و بسیج به عنوان ستون فقرات نظام، همواره در جهت حفظ امنیت کشور گام برداشته اند و خوشبختانه امروز ایران از امنیت خوبی در چنین منطقه نا امنی برخوردار است.


امام جمعه شهرستان پاوه گفت: مسوولان باید نسبت به مساله نفوذ هوشیار بوده و آگاهانه رفتار کنند، پیامبر گرامی اسلام با افراط و تندروی مخالف بود و با چنین افرادی مخالفت می کرد.


ماموستا قادری عنوان داشت: گروه تروریستی داعش با انجام جنایت های بی شمار موجب بروز اسلام هراسی و سرکوب مسلمانان در سراسر جهان شده است.


وی در پایان یادآور شد: حفظ هوشیاری و بصیرت در میان مسوولان و مردم، از نفوذ دشمنان در کشور جلوگیری کرده و اجازه تعرض به کشور را نمی دهد./857/202/ب1

ارسال نظرات