۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۰۸۱۹۵
همزمان با سراسر کشور؛

ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در اردبیل آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اردبیل با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در اردبیل همزمان با سراسر کشور، گفت: ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان تا دوم دی ماه در محل فرمانداری اردبیل انجام می شود.
اجلاسيه هفتم از دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، جواد زنجانی فرماندار اردبیل، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز تا دوم دی ماه در محل فرمانداری اردبیل انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی 7 اسفند برگزار می‌شود، گفت: فرمانداری اردبیل از روز شنبه نیز آمادگی دارد به مدت یک هفته نسبت به ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اقدام کند و ما فضایی را نیز برای رسانه‌ها فراهم کردیم تا اطلاع‌رسانی‌های صریح خود را انجام دهند.

 

گفتنی است؛ ظهر امروزحجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حاتمی از طریق نماینده‌های خود حضور خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرده و برای این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان اردبیل ثبت نام کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در حال حاضر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل است و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم سید حاتمی نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری است که این دو عالم روحانی از علمای بنام و فقیه استان اردبیل به شمار می‌روند./937/203/ب3

 

ارسال نظرات