۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۳۰۸۴۲۲
آیت الله نوری همدانی در درس خارج:

گزارش های ضد حقوق بشری سازمان ملل درباره ایران برپایه اتهامات واهی است/ توجهی به گزارش های مغرضانه نداشته و نخواهیم داشت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گزارش های ضد حقوق بشری سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران را برپایه اتهامات واهی توصیف و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مبانی دینی و ارزشی خود اعتنایی به این گزارش ها نداشته و نخواهد داشت.
درس خارج فقه آيت الله نوري همداني در مسجد اعظم قم درس خارج فقه آيت الله نوري همداني در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی و فوق تصور نشان از عشق و علاقه مردم به پیامبر واهلبیت پیامبر(ص) است.


وی با تقدیر از مدیریت اداره کنندگان این مراسم بزرگ، افزود: آنچه توانست این جریان را اداره کند همان ولایت و عشق امام حسین(ع) است.


این مرجع تقلید با انتقاد از ناتوانی دولت عربستان سعودی در حفظ جان دو میلیون حاجی، تصریح کرد: شما اداره حج را به اهلش بسپارید مشکلات حل می شود؛ شما توانایی اداره 2میلیون انسان را ندارید.


حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین مجددا حمله به شیعیان نیجریه و شیخ زکزاکی را محکوم و ضمن تاکید بر واکنش جوامع بین الملل و مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت، تصریح کرد: بی تردید عربستان و صهیونیست ها در این جریان دخیل بوده اند.


این مرجع تقلید همچنین خواستار شناسایی، محاکمه و مجازات عوامل دخیل در این جنایت بزرگ شد.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود گزارش سازمان ملل در امور حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران را که برپایه اتهامات واهی تهیه می شود را محکوم کرد.


این مرجع تقلید با مغرضانه خواندن این قبیل گزارش ها، خاطرنشان کرد: چطور کشتار ملت های مظلوم یمن، بحرین، نیجریه و مردم در محاصره غزه نقض حقوق بشر نیست ولی برخورد با متخلفین و مروجان فساد و مواد مخدر نقض حقوق بشر محسوب می شود.


حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مبانی دینی و ارزشی خود توجهی به چنین گزارش های مغرضانه ای نداشته و نخواهد داشت. /924/
 

ارسال نظرات