۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۰۹۲۷۴
آیت الله صفایی بوشهری:

چهار محل قدیم بوشهر می‌تواند قطب فرهنگی و ولایی استان باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: چهار محل قدیم بوشهر می تواند قطب فرهنگی و ولایی شهر و استان بوشهر باشد.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در نشست با اعضای کنگره شهدای چهار محل قدیم بوشهر با تقدیر از تلاش های این افراد به جهت برگزاری باکیفیت این کنگره، گفت: این کنگره در مقایسه با کنگره هایی که در سطح کشور برگزار می شود یکی از ممتازترین کنگره ها بود که با کیفیت هرچه تمام تر و با اخلاص انجام گرفت.

 

وی افزود: همه عوامل برگزار کننده این مراسم به دنبال جلب رضایت خداوند متعال و شهدا بودند و این اخلاص سبب شد تا کارها و برنامه های این کنگره به خوبی انجام شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه برگزاری این کنگره سبب شادی روح شهدا شد، ابراز داشت: همه ما به این نتیجه رسیده ایم که راه، راه شهدا است و اگر به مردم و خانواده های شهدا، سپاه، روحانیان و هیأت های مذهبی تکیه کرد می توان کارهای بزرگ تری را هم انجام داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: چهار محل قدیم بوشهر می تواند قطب فرهنگی و ولایی شهر و استان بوشهر باشد و این همکاری افراد و همدلی و تلاش های آنان نشان داد که می توان کارهای بزرگ تری را هم صورت داد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره با کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت صورت گرفت، اظهار داشت: در آینده می توان کتابچه ای مختص شهدای چهارمحل قدیم بوشهر و نیز برنامه و نرم افزار چندرسانه ای تهیه و تدوین شود.

 

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از اعضای برگزار کننده این کنگره بیان داشت: شهدا پایه گذار برگزاری این کار بود، آن ها خود حضور دارند و به کارها رونق می دهند.

 

حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی دبیر کنگره شهدای چهارمحل قدیم بوشهر نیز با تقدیر از همه اعضا، گفت: کاری که صورت گرفت با تلاش ها و همت همگانی افراد بود که سعی داشتند با اخلاص خود، رضایت خدا و شهدا را جلب کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم تندیس یادبودی از سوی اعضای کنگره شهدای چهارمحل قدیم به آیت الله صفایی بوشهری اهدا شد. همچنین سردار جمیری از طرف سپاه استان با اهدای هدیه ای از زحمات حجت الاسلام رکنی به جهت برگزاری با کیفیت این کنگره تجلیل کرد./833/203/ب1

ارسال نظرات