۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۵۷۱
امام جمعه حمیدیه:

اندیشه انقلابی مکتب تشیع عاملی در گرایش آزاد مردان به آن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه حمیدیه با اشاره به این که عقلانی، منطقی و دوری از خرافات از ویژگی های مکتب تشیع است، گفت: اندیشه انقلابی مکتب تشیع عاملی د رگرایش آزادمردان به آن است.
گرايش شيعه

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه حمیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با شرم آور دانستن سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان به ویژه شیعیان گفت: در صورت کشتار غیرمسلمانان بی درنگ این سازمان ها به اعتراض و محکوم کردن جنایت ها پرداخته و در صدد رویارویی با آنها بر می آیند.

 

امام جمعه حمیدیه با اشاره به این که سکوت غرب و سازمان های بین المللی در قبال کشتار شیعیان به دلیل ترس از گسترش آن است، اظهارداشت: استکبار از تشیع و حق گویی آن واهمه داشته و رواج آن در نقاط گوناگون جهان علی رغم محدویت ها و کارشکنی ها علیه شیعیان و افکار شیعیان و انقلاب اسلامی به عنوان مروج این مذهب در عصر کنونی حیرت و عجز بیش از بیش آنها را آشکار ساخته است.

 

حجت الاسلام هاشمی تلاش استکبار در جلوگیری از افول تفکر وهابیت و مکاتب انحرافی را بی ثمر بیان کرده و گفت: با توجه به پشتوانه استکبار از وهابیت و مکاتب انحرافی باید شاهد گسترش این مکاتب باشیم؛ اما تلاش های آنها برای جلوگیری از رشد تشیع و انقلاب اسلامی بی نتیجه مانده و تفکر عقلانی و منطقی و به دور از خرافات تشیع، عامل رواج آن و استقبال مردم است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که ماهیت غرب و شعارهای تبلیغاتی حقوق بشر آن در زمان کنونی برای غافلان آشکار شده است، اظهارداشت: حق و حقیقت و حقوق بشر و حتی انسانیت برای غربی ها تعریف خاص و مطابق با دیدگاه خود را داشته و با تقدم منافع و مصالح خود به محکوم کردن اعدام ها و انفجار های تروریستی همت می گمارند.

 

وی حضور استکبار در حمایت از ظالم و پشتیبانی نظامی، سیاسی و تبلیغاتی به ویژه درکشتار شیعیان را یادآور شده و ابرازداشت: کشتار مردم یمن و شیعیان نیجریه و چندین جنایت در حق شیعیان و بی تفاوتی در دفاع از مظلومان جهان شعارهای توخالی مدعیان غربی حمایت از حقوق بشر را برای جهانیان آشکار ساخته و جهان اسلام در راستای حقوق بشر و دفاع از مظلومان و محکومیت این اقدامات بیشتر به غرب نزدیک می شود.

 

امام جمعه حمیدیه موضع گیری واحد دشمنان مذهب در از بین بردن آن را از جمله نقاط اشتراک وهابیت و استکبار خاطرنشان کرد و افزود: اندیشه انقلابی تشیع که بسیاری از اهل تسنن از به واسطه اندیشه های امام خمینی(ره) تأثیر پذیرفته اند نیز مورد هجمه دشمنان تشیع قرار خواهند گرفت و از دیگر عوامل اصلی رواج مکتب تشیع در میان آزادمردان است.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به این که اربعین حسینی استکبار و وهابیت را ترس در آورده است، گفت: آل سعود در تمام جنایت های صورت گرفته علیه شیعیان دخیل بوده و تشیع با اندیشه ناب خود در دل ها نفوذ و کشتن و از بین بردن اندیشمندان و مراجع عاملی در آشنایی جهانیان با آن است./9456/303/ب3

 

ارسال نظرات