۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۰۹۸۳۴
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره توجیهی مربیان گروه سرود کانون‌های مساجد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری گردهمایی ویژه مربیان گروه سرود کانون مساجد کشور خبر داد و گفت: مربیان کانون مساجد استان نیز در این گردهمایی حضور دارند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور برخی از اصحاب رسانه گفت: گردهمایی هم اندیشی و توجیهی مربیان گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور آمادگی ویژه ایام دهه فجر به میزبانی استان قم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به حضور همه مربیان گروه سرود کانون مساجد کشور در این گردهمایی توجیهی افزود: 10 نفر از مربیان استان لرستان نیز در این گردهمایی حضور دارند.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه تصریح کرد: این گردهمایی هم اندیشی و توجیهی ویژه مربیان گروه سرود کانون مساجد به مدت سه روز برگزار می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در گردهمایی توجیهی مربیان گروه سرود کانون مساجد، سرپرستان، و اعضای مؤثر گروه های سرود راه یافته به مرحله نیمه نهایی جشنواره «آواها و نغمه های آسمانی» نیز حضور دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که یکی از اهداف برگزاری این گردهمایی شرکت در دوره های توجیهی جشنواره «آواها و نغمه های آسمانی» است، ادامه داد: اعضای شرکت کننده در این همایش زیر نظر اساتید مجرب کشوری آموزش داده می شوند.

 

وی یادآور شد: هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی کشور در راستای تولید و حمایت از آثار هنری اسلامی و دینی برگزار خواهد شد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تصریح کرد: هفتمین جشنواره «آواها و نغمه های آسمانی» به همت ستاد عالی کانون های مساجد و با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان برگزار می شود./9459/203/ب1

ارسال نظرات