۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۱۰۱۴۹
امام جمعه دزفول:

دم زدن از نامطمئن بودن انتخابات پیگیری فتنه دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره این که احتمال تخلف در انتخابات بسیار پایین و نزدیک به صفر است، گفت: کسانی که از نامطمئن بودن انتخابات دم می زنند در حقیقت نقشه و فتنه دشمن را پیگیری می کنند.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و تأکید براین که باید فتنه دشمن را شناخت، ابراز داشت: انتخابات و حضور مردم در صحنه های انتخابات از محل های فتنه است، که مردم می توانند در اداره کشور مشارکت داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که دشمن از این فرصت ها برای ایجاد نا امنی، تشنج و نامطمئن بودن انتخابات سوء استفاده می کرد، اظهار داشت: دشمن می خواهد اصل مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد و اگر اینگونه نباشد، باید تأمل و تعجب کرد؛ چراکه دشمن از نقطه قوت برگزاری به موقع و با شکوه انتخابات که رهبرمعظم انقلاب عنوان حق الناس به او می دهند، هراس و ترس دارد.

 

این مقام مسؤول با تأکید براین که در برابر این نوع فتنه ها آگاه و باید در بزنگاه ها بیدار باشیم، خاطرنشان کرد: ساز و کارهای برگزاری انتخابات از هرگونه تخلف و بی قانونی مصون هستند و مجموعه های بسیاری از سوی جناح های مختلف بر انتخابات نظارت دارند و این مصونیت انتخابات را بیان می کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره این که احتمال تخلف در انتخابات بسیار پایین و نزدیک به صفر است، گفت: کسانی که از نامطمئن بودن انتخابات دم می زنند در حقیقت نقشه و فتنه دشمن را پیگیری می کنند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به این که با برگزاری انتخابات بسیار، ساز و کارهای اطمینان بخشی وجود دارد، تصریح کرد: اگر در محلی تقلب و تخلفی وجود داشته باشد، قانون کاملا شفاف راهکار برای آن تعریف کرده است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره با حق الناس، ادامه داد: شایعه پراکنی علیه نامزدها، اغراق و زیاده گویی نسبت به کاندیداتور و دیگر موارد از مصادیق حق الناس است و در واقع این مسأله مفهوم گسترده ای دارد.

 

وی تأکید کرد: در انتخابات های مختلف از جمله مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حق الناس باید تحقق پیدا کرده و از سوی مردم، مسؤولان و کاندیداتورها مورد رعایت واقع شود./9453/302/ب3

ارسال نظرات