۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۳۱۰۵۹۷
امام جمعه موقت کاشان:

دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی وسیعی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمه موقت کاشان عدم حضور در صحنه انتخابات را به منزله مخالفت با نظام و همراهی با دشمنان اسلام و نظام دانست و گفت: دشمن نیز برای عدم حضور مردم در صحنه انتخابات برنامه ریزی وسیعی را طراحی کرده است.
حجت الاسلام محمد رضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان ظهر امروز در مسجد آیت الله رضوی کاشان، گفت: یکی از عواملی که می تواند برهم زننده امنیت یک کشور باشد تهدیدهای خارجی است که از سوی دشمنان اسلام و نظام وجود دارد.

 

وی با اشاره به این که یکی از مواردی که دشمن مورد هدف قرار داده، امنیت کشور است که باشیوه های مختلف قصد تهدید آن را دارد، یادآور شد: هرچه یک دولت یا نظام قوی تر باشد تهدیدهای خارجی یا بی اثر می شوند یا تاثیر ناچیزی را خواهد داشت.

 

حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید بر این که حضور مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف پشتوانه قدرت نظام  بوده است و هرچه حضور مردم در صحنه پر رنگ تر باشد نظام نیز قدرتمندتر خواهد بود، گفت: یکی از موارد جلوه حضور مردم و پشتیبانی آنها از دولت میزان حضور مردم در انتخابات است و صحنه انتخابات نیز یک میدان آزمایشی است و بیانگر این است که مردم به چه میزان با نظام حاکم موافق و همراه هستند.

 

وی افزود: حضور در انتخابات به لحاظ شرعی یک واجب کفایی نیست بلکه یک واجب عینی است و به این معنی است که شرکت در انتخابات برای همه واجدین شرایط از نظر شرعی واجب است و عدم شرکت افراد واجد شرایط در انتخابات نیز به معنای طرفداری از دشمن است.

 

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: عدم حضور در صحنه انتخابات به منزله مخالفت با نظام و همراهی با دشمنان اسلام و نظام است و دشمن نیز برای عدم حضور مردم در صحنه انتخابات برنامه ریزی وسیعی را طراحی کرده است.

 

حجت الاسلام اسلامی تبار یادآور شد: عدم شرکت در انتخابات موجب امیدواری دشمن می شود و تضعیف نظام را به دنبال دارد./1307/202/ب1

ارسال نظرات