۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
کد خبر: ۳۱۰۷۱۱
خبرگان بصیر(41)

مطرح کنندگان شورای رهبری وابسته به سیاست های استکبار هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که مطرح کنندگان شورای رهبری وابسته به سیاست های برون مرزی جهان خواران هستند، گفت: شورای رهبری به دلیل وجود اختلاف سلیقه بین اعضای آن، هیچگاه ابزاری مناسب برای اعمال ولایت در لحظه های سخت نخواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که دشمنان خارجی انقلاب همواره به دنبال فراهم کردن زمینه فتنه در داخل ایران هستند، گفت: دشمنان ایران از اقتدار رهبری پیامبرگونه امام راحل و رهبری معظم انقلاب ضربات سختی را متحمل شده اند.

 

وی افزود: جهان خواران که در رأس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است، برای تضعیف اقتدار ملت ایران به دنبال تضعیف اقتدار رهبری ایران هستند.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که مطرح کنندگان فرضیه شورای رهبری غافل و یا وابسته هستند، گفت: وابستگی و غفلت دامی است که خواص بی بصیرت را به خود کشیده و در صحنه های سخت امتحان و ابتلاء بلعیده است.

 

امام جمعه موقت کاشان، قاطعیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در گردنه های سخت انقلاب و در مدیریت نظام را موجب اقتدار، عزت و افتخار نظام دانست و گفت: هیچگاه شورای رهبری نمی تواند ملت ایران را با قاطعیت از پیچ های سخت انقلاب عبور دهد.

 

وی با تأکید بر این که مطرح کنندگان شورای رهبری وابسته به سیاست های برون مرزی جهان خواران هستند، گفت: شورای رهبری به دلیل وجود اختلاف سلیقه بین اعضای آن، هیچگاه ابزاری مناسب برای اعمال ولایت در لحظه های سخت نخواهد بود.

 

به گفته وی، وجود شورای رهبری لطمه ای بزرگ به انقلاب اسلامی می‌باشد که داعیه دار مقدمه آفرینی برای نهضت جهانی امام زمان(عج) است.

 

حجت الاسلام احتشام با یادآوری این که شورای عالی قضایی به دستور امام راحل از قانون اساسی ایران اسلامی حذف شد، افزود: بعد از آن قوه قضائیه به دست یک شخص اداره می شود.

 

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: نباید بار دیگر ماجرای تلخ اداره کشور به دست شورای رهبری را مطرح کرد، چرا که انسان مؤمن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود./1307/302/ب1

ارسال نظرات